۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۷:۳۵

رقص رنگها در طبیعت گلستان

رقص رنگها در طبیعت گلستان

گرگان - خبرگزاری مهر: رقص نور، برگهای رنگی ریخته بر زمین، تن پوشش سفید برف نشسته بر تن درخت تنها گوشه ای از تابلو و نمایشگاه بزرگ پاییزه و زمستانه است که این روزها در طبیعت گلستان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، طبیعت گلستان در روزهای پایانی پاییز، به نمایشگاهی از رنگها و نورها تبدیل شده است، از یک سو رنگ زرد پاییزی و از سوی دیگر تن پوش سپیدی که با بارش برف روزهای اخیر بر تن طبیعت کشیده شد و چهره استان را زمستانی کرده است.

این روزها طبیعت گلستان بزرگترین تولید کننده رنگهاست و اینجا یک نمایشگاه پاییزی و زمستانه در گلستان است.

خش خش برگهای پاییزی ریخته بر زمین، صدای جیک جیک گنجشک ها و آواز پرندگان و نسیم پاییزی که رو به سردی می رود، همانند ملودی آرام در گوش طبیعت نواخته می شود و روح و روان را تازه می کند.
 

بارش برف روزهای اخیر در ارتفاعات، جلوه ای دیگر به طبیعت گلستان داده و شمار زیادی از خانوارها و مسافران را به ارتفاعات و طبیعت گلستان در جهان نما، توسکستان، شاهکوه، سیاه مرز کوه و دامن پارکهای جنگلی و کوهستانی کشانده است.

در حاشیه جاده های ییلاقی و کوهستانی گلستان، مسافران و خانوارهایی به چشم می آیند که در حال عکاسی، تفریح و بهره گیری از هوای پاک و طبعیت زیبای منطقه هستند.

اینجا نمایشگاهی به وسعت کل گلستان و طبیعت زیبایش برپا شده است، نمایشگاهی که در آن، درختان، رنگها، شاخه برگها، دستان برافراشته درختان بسوی آسمان و .... بیشتر خودنمایی می کند.
 
اینجا گلستان است، نگارستانی که به دلیل جاذبه های زیبایش در تمامی فصول به رنگین کمان ایران لقب گرفته است.
کد خبر 1765806

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha