۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۱۰:۴۱

اخبار کوتاه ورزشی/

کمیسر ارشد تور دوچرخه سواری آذربایجان سال 2013 معرفی شد

کمیسر ارشد تور دوچرخه سواری آذربایجان سال 2013 معرفی شد

تبریز – خبرگزاری مهر: از سوی اتحادیه جهانی دوچرخه سواری ، نوبوهیرو ماتسوکو به عنوان کمیسر ارشد تور دوچرخه سواری آذربایجان ( ایران) در سال 2013 معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، کمیسر بین المللی اهل ژاپن و ساکن توکیو بوده و از سال 2010 به عنوان کمیسر ارشد در بخش جاده در تور سێول٬ تور دریای جنوبی چین و تور تایوان را در کارنامه دارد؛ وی در جریان مسابقات جاده قهرمانی جهان 2010 در ملبورن استرالیا به عنوان عضو پانل کمیسری و یکی از کمیسرهای مسابقه منصوب شده است.

ناظران بین المللی از سوی دپارتمان هماهنگ کننده کمیسرهای اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای این امر منصوب می شوند و هدف از حضور آنها تضمین ایمنی و مطابقت آن با قوانین دوچرخه سواری است.

برای احراز درجه کمیسری بین المللی متقاضیان می بایست دارای حداقل دو سال تجربه به عنوان کمیسر ملی را داشته و از طریق فدراسیون ملی مربوطه به اتحادیه جهانی معرفی شوند. از اول ژانویه 2013 پشت سر گذاشتن دوره کمیسرملی بزرگسالان اتحادیه جهانی دوچرخه سواری برای حضور در آزمون کمیسر بین المللی اجباری می شود.

استاد بزرگ شطرنج آذربایجان شرقی صدر نشین مسابقات رقابت های شطرنج قهرمانی آقایان کشور

در دور دهم اصغر گلی زاده استاد بزرگ شطرنج آذربایجانشرقی به پیروزی دست یافت و با توجه به شکست پوریا درینی، به صدر جدول صعود کرد.

رقابت های شطرنج قهرمانی آقایان کشور با حضور 31 شطرنجباز از سراسر ایران به میزبانی دانشگاه سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است و در دور دهم اصغر گلی زاده در این دور برابر ابراهیم احمدی نیا به برتری دست یافت و هشت امتیازی شد و با توجه به شکست درینی به صدر جدول صعود کرد. درینی نیز با 7.5 امتیاز در مکان دوم ایستاد.

در حالی صدر جدول مسابقات دستخوش تغییر شد که امروز ( شنبه) ساعت 9 صبح آخرین دور از این مسابقات برگزار می شود و با توجه به این نتایج، چهره قهرمان جدید مسابقات قهرمانی کشور در اوج حساسیت مشخص خواهد شد.

گسترش فولاد تبریز بر فیروز قزوین غلبه کرد/ شهرداری تبریز از ذوب آهن شکست خورد

تیم والیبال نشسته گسترش فولاد تبریز مقابل میهمان خود، فیروز قزوین، صاحب برتری شد و شهرداری تبریز به ذوب آهن باخت.

تیم گسترش فولاد در هفته پنجم این رقابت ها در سالن صدرای تبریز مقابل فیروز قزوین صف آرایی کرد که در پایان تیم میزبان با نتیجه سه بر صفر میهمان خود را شکست داد.

دیروز هم تیم شهرداری تبریز با نتیجه سه بر یک و با نتایج 17 بر 25، 25 بر 21، 23 بر 25 و 22 بر 25 مغلوب میهمان خود شد و صنعت نفت آبادان با همین نتیجه و با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22، 23 بر 25 و 25 بر 17 از سد نفت و گاز گچساران عبور کرد.

رده دومی ایران خودرو آذربایجان در هفته اول رقابتهای لیگ جودو دسته یک باشگاه های کشور

هفته اول رقابتهای لیگ جودو دسته یک باشگاههای کشور (جام خلیج فارس) با نائب قهرمانی تیم ایران خودروی آذربایجان به پایان رسید .

هشت تیم در رقابت های لیگ دسته اول سال جاری حضور دارند که در پایان هفته اول تیم‌ نیروی زمینی ارتش توانست با کسب شش امتیاز در صدر جدول بایستد. همچنین تیم های ایران خودرو تبریز و تجارت گستران خوارزمی با کسب سه امتیاز عنوان های دوم و سوم هفته اول این رقابت ها را از آن خود کردند.

تیم ایران خودرو آذربایجان در دیدار نخست خود هفت بر دو از سد شهرداری ساوه گذشت و در دومین دیدار خود شش بر سه از پالایش گاز ایلام شکست خورد.

کد خبر 1766256

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha