۲۶ آذر ۱۳۹۱، ۹:۵۶

ساتری در گفتگو با مهر:

فضای مورد نیاز سه انجمن معلولان در گناوه فراهم شد

فضای مورد نیاز سه انجمن معلولان در گناوه فراهم شد

گناوه - خبرگزاری مهر: رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه گفت: فضای فیزیکی مورد نیاز سه انجمن معلولان در گناوه فراهم شد.

سید محمد حسین ساتری در حاشیه نشست با مسئولان انجمن‌های تحت پوشش این اداره در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این نشست مشترک تصمیم بر این گرفته شد که هر انجمنی  که هنوز به صورت رسمی ثبت نشده است، ابتدا مراحل ثبت خود را طی کند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه در زمینه انجمن ناشنوایان بیان داشت: مشکل انجمن ناشنوایان برای ثبت رسمی نبود مکانی برای استقرار انجمن بود که تصمیم بر این شد که در اتاقی در یکی از اتاق‌های ساختمان کناری سایت اداری مستقر شوند.

وی افزود: انجمن معلولان جسمی و حرکتی هم دوباره باید مجوز فعالیت خود را تمدید کنند و می توان گفت که این انجمن از سایر انجمن‌های تحت پوشش اداره فعالیت مستمر و بهتری داشته‌اند.

ساتری در مورد انجمن ضایعات نخاعی هم متذکر شد: انجمن ضایعات نخاعی که در حال حاضر شعبه ای از انجمن ضایعات نخاعی استان بوشهر است، با همفکری مسئول آن قرار شد که وی پیگیر ثبت انجمن مستقل ضایعات نخاعی شهرستان از مرکز استان باشد.

انجمن‌های معلولان در راستای شناساندن خود به جامعه تلاش کنند

وی ادامه داد: فضای فیزیکی مورد نیاز برای فعالیت هر سه انجمن فراهم شده و آنها می‌توانند در حال حاضر در مکان فوق الذکر مشغول فعالیت باشند و انجمن‌ها مستقر شوند و در یک هماهنگی با همدیگر به طور متناوب در ایام هفته از این مکان بهره برده و بتوانند در تعامل نزدیک با همدیگر از تجهیزات اداری هم استفاده کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه گفت: این انجمن‌ها باید در راستای شناساندن خود به جامعه تلاش کنند و گزارش فعالیت‌های خود را به صورت ماهانه به اداره بهزیستی شهرستان ارائه کنند .

ساتری تاکید کرد: ما هم علاوه بر فرستادن این گزارش‌ها به مرکز استان، نسبت به انعکاس آنها در خبرگزاری‌ها و نشریات استانی اقدام کنیم و لازم است که مسئولان انجمن‌ها در ارتباط مستمر با رسانه‌ها برای پوشش فعالیت‌های خود باشند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گناوه در پایان گفت: مسئولان انجمن ها باید برای جلب مشارکت مردم و مسئولین در راستای ارتقای سطح فعالیت‌ها، مطالبلت و شناساندن قابلیت‌های خود در تعامل سازنده و همیشگی با استانداری، فرمانداری، ادارات و خیرین باشند و ما هم همواره در کنار آنها خواهیم بود وبه حمایت های خودمان ازآنها ادامه خوایم داد.

کد خبر 1767051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha