۲۸ آذر ۱۳۹۱، ۱۹:۳۴

در قالب نمایشگاه/

آثار پژوهشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری البرز به نمایش درآمد

آثار پژوهشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری البرز به نمایش درآمد

کرج - خبرگزاری مهر: نمایشگاهی از آثار پژوهشی کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته پژوهش بعد از ظهر سه شنبه در کانون پرورش فکری استان در کرج دائر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه آثار پژوهشی کودکان و نوجوانان مرکز مجتمع آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به مناسبت هفته پژوهش بعد از ظهر سه شنبه در کرج دایر شد.

پژوهشهای ارائه شده در این نمایشگاه شامل مباحث مختلف تاریخی، هنری، اجتماعی و... بوده و توسط کودکان و نوجوانان عضو کانون پرورش فکری تهیه و تدوین شده است.

مسئول مرکز مجتمع آفرینشهای هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حاشیه این نمایشگاه به خبرنگار مهر، گفت: فعالیت پژوهش در کانون مانند سایر فعالیت ها جدی و با اصول و ضوابط خاص خودش پیگیری می شود و کودکان و نوجوانان از ابتدا با راهنمایی مربیان پژوهش ها را اجرا می کنند.



 

میترا فرهادیان گفت: توجه به پژوهش و یادگیری روند و مراحل انجام یک پژوهش مطلوب و صحیح در برنامه ریزی کانون تدوین شده است و هر سال نیز پروژه های متعدد تحقیقی و پژوهشی در مراکز کانون در استان دنبال می شود.

وی افزود: برگزیده شدن اعضای مرکز هشتگرد در جشنواره پژوهش های رضوی در سال های متوالی و قرار گرفتن اعضای مجتمع در جمع اعضا برتر کشور دلیلی بر این امر است.

 
 
فرهادیان گفت: در هفته پژوهش نمایشگاهی از آثار اعضا برگزار شده است تا سایر اعضا با بازدید از این نمایشگاه به انجام فعالیت پژوهش ترغیب شوند.
 
 
وی یادآور شد: این نمایشگاه برای بازدید علاقه مندان تا پایان هفته پژوهش در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در کرج، میدان امام حسین، خیابان صدوقی دایر است.
کد خبر 1769970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha