۱ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۰۲

رضایت لی چایلد از تام کروز/ بازیگری که 20 سانت از قهرمان داستان کوتاه‌تر است

رضایت لی چایلد از تام کروز/ بازیگری که 20 سانت از قهرمان داستان کوتاه‌تر است

لی چایلد نویسنده کتابهای پرفروش و تحسین شده، از بازی تام کروز در نقش قهرمانی که خلق کرده، ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از واشنگتن پست، لی چایلد نویسنده مجموعه رمان‌های پرفروش «جک ریچر» که در گذشته انتخاب تام کروز در نقش جک ریچر قهرمان این مجموعه را با تردید نگاه کرده بود، با تماشای بازی این بازیگر، از این انتخاب ابراز خرسندی کرد.

فیلم «جک ریچر» با اقتباس از کتاب «یک شات» لی چایلد که سال 2005 منتشر شد، ساخته شده است. این فیلم درباره کسی است که پیش از این پلیس بوده و اکنون در پی یافتن یک تک‌تیرانداز است که به صورت تصادفی مردم را هدف می‌گیرد.

این فیلم که کریستوفر مک کوایر فیلمنامه اقتباسی آن را نوشته و کارگردانی اش کرده است، از امروز جمعه اکران سراسری خود را آغاز می‌کند.

لی چایلد به تازگی درباره انتخاب بازیگر برای این فیلم در شیکاگو سخن گفته و یادآور شده که به دلیل انتخاب بازیگر ساخت این فیلم چند سال به تعویق افتاد. قهرمان او باید 185 سانتی متر قد و حدود 120 کیلوگرم وزن می‌داشت و به همین دلیل آنها به بازیگران متعددی از لیام نیسن تا دانیل کریگ، هیو جکمن و جرارد باتلر فکر کردند. راسل کرو، جاش برولین و حتی ویل اسمیت و دنزل واشنگتن نیز در این فهرست بودند اما سرانجام کارگردان این فیلم با توجه به اینکه بازیگری با فیزیکی که لی چایلد خلق کرده پیدا نکرده، تصمیم گرفت به سراغ تام کروز برود که بیش از 20 سانتی متر از قهرمان کتاب کوتاه‌تر بود.

اکنون لی چایلد نویسنده بریتانیایی با تماشای این فیلم بازی کروز را تحسین کرده و به این نتیجه رسیده که او قهرمان کتابش را به خوبی تجسم کرده است.

تمام رمان‌های لی چایلد درباره یک پلیس آمریکایی به نام «جک ریچر» است که با ماجراهای متفاوتی روبه رو می‌شود. او 18 رمان با این موضوع نوشته که برای هر یک از آنها نامزد دریافت جوایز متعددی شده و یا این جوایز را کسب کرده است.

جدیدترین عنوان این مجموعه با نام «مرد تحت تعقیب» امسال منتشر شد و موفق شد جایزه کتاب ملی بریتانیا را کسب کند و عنوان رمان جنایی سال را به خود اختصاص دهد.

کد خبر 1771759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha