۵ دی ۱۳۹۱، ۱۶:۲۷

فاطمی با مهر مطرح کرد:

"هوش سیاه2" و بدقولی ناجی هنر/ نصف وعده یک‌میلیاردی هم محقق نشد!

"هوش سیاه2" و بدقولی ناجی هنر/ نصف وعده یک‌میلیاردی هم محقق نشد!

سیدمرتضی فاطمی تهیه‌کننده "هوش سیاه2" با اشاره به فراز و فرودهای مالی در پروسه تولید این مجموعه تلویزیونی از کیفیت حمایت ناجی‌هنر از این مجموعه گلایه کرد.

سیدمرتضی فاطمی در گفتگوی مشروح با خبرنگار مهر تازه‌ترین جزئیات تولید سری دوم مجموعه تلویزیونی "هوش سیاه2" را تشریح کرد. وی در این باره گفت: متأسفانه دوستان ما در موسسه ناجی‌هنر به ‌رغم وعده‌هایی که داده بودند در روند تولید به وعده‌های خود عمل نکردند و باعث بروز برخی مشکلات در زمینه تولید "هوش سیاه2" شدند.
 
وعده یک میلیاردی که نصف‌اش هم پرداخت نشد!
 
وی افزود: طبق وعده اولیه قرار بر این بود که مجموعه با حمایت مالی یک میلیارد تومانی از سوی موسسه ناجی‌هنر به سرانجام برسد که آن مبلغ توافق شده با در نظر گرفتن نوسانات اقتصادی امروز باید بیش از این برآورد شود اما متأسفانه دوستان ما در ناجی‌هنر امروز می‌خواهند با 500 میلیون تومان  از زیر تعهدات اولیه شانه خالی کنند.
 
تهیه‌کننده "هوش سیاه2" تأکید کرد: این کیفیت حمایت در حالی است که در گذشته شاهد فعالیت‌های ناجی‌هنر در زمینه تولید آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری بوده‌ایم و سوال ما این است که خود این دوستان قضاوت کنند کدام یک از این تولیدات در سطح استانداردهای تولید مجموعه "هوش سیاه" بوده ‌است.
 
وی ادامه داد: به‌ خصوص که این سریال با تأکید شخص سردار احمدی‌مقدم و به ‌واسطه تأثیرگذاری و نتیجه‌‌بخش بودن تولید سری اول آن کلید خورده‌است.
 
 
فاطمی با بیان اینکه این گلایه‌ها انتقاداتی درون‌خانوادگی است، تصریح کرد: ما خود را جدا از مسئولان محترم ناجا و ناجی‌هنر نمی‌دانیم اما باید پذیرفت که ناجی هنر در زمینه حمایت از مجموعه "هوش سیاه2" تا به امروز به هیچ وجه خوب عمل نکرده و اولویت‌ها را در نظر نگرفته‌است. امیدواریم در ادامه شاهد اصلاح این روند باشیم.
 
این تهیه کننده با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها برای منحرف کردن مسیر تولید این مجموعه گفت: متأسفانه اگر ما می‌خواستیم از بسترهای سودجویانه‌ای که برخی ایجاد کردند، استفاده کنیم امروز با مشکلات مالی مواجه نبودیم اما نکته این است که ما این پروژه را به ‌عنوان یک پروژه تکلیفی در دستور کار قرار داده‌ایم  و نسبت به کیفیت تولید آن خطوط قرمزی برای خود در نظر گرفته‌ایم.
 
سوءاستفاده کسی که خود را از نزدیکان ناجا می‌نامید
 
وی با اشاره به یکی از این سوءاستفاده‌ها گفت: در ماه‌های ابتدای تولید مجموعه افرادی که به دروغ خود را از نزدیکان مسئولان ارشد ناجا معرفی کرده بودند قصد دریافت مبالغی برای تسریع در امور مشارکت ناجا از عوامل پروژه را داشتند اما از جایی که نگاه و مدل کار بنده و همکارانم با این سبک کارها جور در نمی‌آمد نه تنها نپذیرفتیم بلکه به دنبال معرفی این افراد به نیروی انتظامی بوده‌ایم.
 
فاطمی تصریح کرد: البته کیفیت این پیشنهاد تماماً نشان‌دهنده سودجویانه بودن آن بود چراکه بنده به شخصه نسبت به سلامت کاری مدیران ارشد نیروی انتظامی ایمان دارم و با توجه به اینکه پیش‌تر نیز جمعی از هنرمندان قربانی سوءاستفاده مشابهی از این نسبت‌های فامیلی شده بودند به دام آن نیفتادم.
 
تهیه‌کننده "هوش سیاه2" در ادامه با اشاره به خبر منتشر شده در یکی از روزنامه‌های صبح درباره "اتمام پروژه هوش سیاه 2 تا پایان سال" تأکید کرد: قطعاً انتشار این قبیل اخبار را به‌عنوان تهیه‌کننده سریال تأیید نمی‌کنم و تأکید دارم که همه اخبار رسمی این مجموعه از کانال روابط عمومی به ‌اطلاع رسانه‌ها خواهد رسید.
 
مشروح گفتگوی مهر با سیدمرتضی فاطمی منتشر خواهد شد.
کد خبر 1775622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha