۶ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۳۶

حجت الاسلام نکونام:

حماسه 9دیماه جان و نفس تازه ای بر پیکر انقلاب دمید

حماسه 9دیماه جان و نفس تازه ای بر پیکر انقلاب دمید

شهرکرد - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: حماسه 9دی ماه جان و نفس تازه ای بر پیکر انقلاب دمید.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در دیدار مسئولین شهرستان کیار، اظهار داشت: حقیقت حماسه 9دی را به تدریج  باید تاریخ قضاوت کند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل حماسه 9دی ماه تا کنون بیان نشده است، عنوان کرد: بسیاری از حوادث 9دی ماه قابل بیان نبوده و تنها جزئی از این حادثه بیان شده است.

هرساله زوایای جدیدی از حماسه 9 دیماه پدیدار می شود

نکونام با بیان اینکه از حادثه ای که در کربلا اتفاق افتاد تا کنون بیش از یک هزار و 300 سال می گذرد ، افزود: هر ساله زوایای جدیدی از حادثه کربلا بروز می کند و حماسه 9دی ماه نیز مانند حادثه کربلا هر ساله اتفاقات جدیدی از این حماسه بیان می شود.

وی تصریح کرد: حماسه 9دی ماه ظرفیت های عظیمی دارد و تا پرده ها کنار نرود بسیاری از این زوایا آشکار نخواهد شد.

نکونام با تاکید بر اینکه هر زمان مردم از رهبر خود فاصله بگیرند از راه مستقیم منحرف می شوند، بیان داشت: در طول تاریخ هیچ امتی به اندازه این امت نتوانسته پیوند خوبی بین مردم و رهبر ایجاد کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: این عصر تنها عصری است که خواص نتوانسته اند بر ملت تاثیر گذارند و این خواص ناچار هستند با حرکت مردم خود را وقف دهند.

حجت الاسلام نکونام ادامه داد: در طول تاریخ هیچ زمانی مردم رهبر خود را این چنین درک نکرده اند و نتوانسته بودند دشمن خود را بشناسند.

راه رستگاری بشر پیوند با رهبر دینی است

وی با اشاره به اینکه هر چه زمان جلوتر می رود مردم به ولایت فقیه تمسک پیدا می کنند، عنوان کرد: مردم ملت ما به این باور رسیده اند که راه رستگاری بشر پیوند با رهبر دینی است.

نکونام اذعان داشت: چنانچه مردم راه خود را ادامه دهند کم کم به امام زمان تمسک پیدا می کنند و شاهد برافراشته شدن پرچم عدل در جهان خواهند بود.

کد خبر 1776235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha