۶ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۰۷

هاشمی:

طرح های توسعه کشاورزی کرمانشاه را به قطب کشاورزی و دامپروری تبدیل می کند

طرح های توسعه کشاورزی کرمانشاه را به قطب کشاورزی و دامپروری تبدیل می کند

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: استاندار کرمانشاه گفت: طبق بررسی های به عمل آمده استان کرمانشاه در اجرای طرح توسعه کشاورزی پیشگام است و با اجرای این طرح ها استان کرمانشاه به قطب کشاورزی و دامپروری کشور تبدیل می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دادوش هاشمی در جلسه طرح توسعه کشاورزی استان که صبح چهارشنبه در محل سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اجرای این طرح را یک فرصت استثنایی و ویژه برای توسعه بخش های مختلف کشاورزی عنوان کرد و افزود: هر استانی که با جدیت و تلاش بیشتر در جهت جذب تسهیلات این طرح اقدام کند یک زمینه بسیار مناسبی را برای رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان استان خود فراهم  کرده است.

وی افزود: این طرح ضمن اینکه برای اشتغالزایی فارغ التحصیلان دانشگاهی به ویژه رشته های کشاورزی اجرایی شده است، در رونق اقتصادی استان ها نیز بسیار تاثیرگذار است لذا تمامی دستگاه های اجرایی ذیربط و بانک ها باید سریعاً در جهت جذب کامل تسهیلات سال 90 اقدام کنند تا رایزنی های خود را برای جذب تسهیلات بیشتر که در سطح کشور وجود دارد به عمل آوریم.

استاندار کرمانشاه با ارائه یک فرصت زمانی 10 روزه به مجریان این طرح خاطر نشان کرد: خوشبختانه در جلسه اخیر رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور از استان کرمانشاه به عنوان استان های پیشگام در اجرای طرح توسعه کشاورزی نام برده شد و کرمانشاه هم اکنون به عنوان استان نمونه مطرح است، لذا باید با یک تلاش بیشتر نسبت به جذب کامل تسهیلات اقدام کنیم و در این راستا نقش بانک ها ویژه است که باید طی یک دوره زمانی 10 روزه نهایت تلاش خود را برای جذب کامل تسهیلات و پرداختی به متقاضیان به کار گیرند.

هاشمی با بیان این مطلب کسانیه در اجرای این طرح با قاطعیت عمل کنند و موجبات بیش از پیش رونق اقتصادی استان را فراهم سازند مورد تشویق قرار خواهند گرفت، ادامه داد: اعتبارات اجرای این طرح از محل بودجه عمومی دولت است که برای تمامی استان ها در نظر گرفته شده است لذا با جذب کامل تسهیلات قادر به جذب بیشتر تسهیلات موجود در کشور خواهیم بود.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: با اجرای طرح توسعه کشاورزی ضمن فراهم شدن بسترهای لازم برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی، استان کرمانشاه به قطب دامپروری کشور تبدیل می شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تا 10 روز دیگر فرصت است که نسبت به جذب کامل اعتبارات سال 90 اقدامات لازم صورت گیرد لذا افرادیکه خادم و خدمتگزار مردم هستند این خدمتگزاری با عمل آنها مشخص می شود.

هاشمی تصریح کرد: وجب به وجب خاک استان کرمانشاه آغشته به خون شهدا است و این استان بیش از هزار و 200 بار مورد بمباران و موشکباران دشمن قرار گرفت بنابراین مدیران باید با یک همت ویژه و تلاش بیشتر نسبت به اجرای برنامه ها و طرح ها بپردازند و خود را در مقابل خداوند متعال مسول و پاسخگو بدانند زیرا با داشتن چنین روحیه ای از انجام هر گونه کار و کوشش جهت رفاه حال مردم دریغ نخواهند کرد.

وی بیان داشت: مردم استان کرمانشاه شایسته بهترین خدمات هستند.

استاندار کرمانشاه همچنین اجرای برنامه های لازم را برای نصب کنتور در چاه ها و نظارت بیشتر در اجرای طرح های توسعه کشاورزی مورد تاکید قرار داد.

در ادامه این جلسه روند اجرایی طرح توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

کد خبر 1776350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha