۶ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۴۸

حسنوند عنوان کرد:

اختصاص سه‌میلیارد تومان برای محوطه‌سازی و برق‌رسانی بیمارستان برازجان

اختصاص سه‌میلیارد تومان برای محوطه‌سازی و برق‌رسانی بیمارستان برازجان

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر از اختصاص سه میلیارد تومان برای محوطه سازی، آبرسانی و برق‌رسانی بیمارستان برازجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند ظهر چهارشنبه در نشست با کارشناسان شرکت تهران الکترونیک مجری طرح تجهیز بیمارستان برازجان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ساخت و راه‌اندازی این بیمارستان اظهار داشت: این بیمارستان در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار گرفته و اعتبارات مورد نیاز از این طریق تامین می‌شود.

وی از پایان عملیات ساخت این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان ساخت: لازم است که کارشناسان شرکت تهران الکترونیک ازهم اکنون برای تجهیز این بیمارستان برنامه‌ریزی کنند تا بتوانند در سریع‌ترین زمان برای تجهیز و تکمیل و آماده‌سازی این بیمارستان اقدام کنند.

استاندار بوشهر به تامین اعتبارات مورد نیاز برای این بیمارستان اشاره کرد و افزود: نقدینگی و تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان برازجان از محل اعتبارات مهر ماندگار و وزارتخانه راه و شهرسازی پرداخت می‌شود.    

وی تصریح کرد: سه میلیارد تومان به‌منظور محوطه سازی، آبرسانی و برق‌رسانی بیمارستان برازجان اختصاص یافته که اداره کل راه و شهرسازی در اجرای این طرح مشارکت خواهد داشت.

حسنوند در ادامه بر لزوم تسریع در تکمیل بیمارستان برازجان تاکید کرد و بیان داشت: اداره کل راه و شهرسازی استان نظارت بر این طرح را افزایش دهند تا در آینده نزدیک ساخت آن به پایان برسد.

وی از کارشناسان شرکت تهران الکتریک در تجهیز بیمارستان بوشهر تقدیر کرد و خواستار تلاش برای تجهیز مطلوب بیمارستان برازجان شد و عنوان داشت: تا پایان امسال و با حضور مقامات عالی رتبه کشور بیمارستان برازجان به همراه چند طرح دیگر به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر 1776560

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha