۸ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵

سردار چناریان:

1.5 تن مواد مخدر در کرمان کشف شد/دستگیری 7 قاچاقچی

1.5 تن مواد مخدر در کرمان کشف شد/دستگیری 7 قاچاقچی

کرمان - خبرگزاری مهر: کشف 1.5 تن مواد مخدر در کرمان، کشف 3 کیلو هروئین در بم، کشف 231 کیلوگرم مواد مخدر در منوجان از جمله اخبار نیروی انتظامی استان کرمان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده نیروی انتظامی کرمان بیان داشت: ماموران انتظامی استان کرمان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و کنترل محورهای مواصلاتی چهار عملیات را در مبارزه با سوداگران مرگ به مرحله اجرا گذاشتند.

سردار حسین چناریان افزود: در این عملیات بالغ بر 1.5 تن مواد مخدر از قاچاقچیان بدست آمد و در این رابطه هفت نفر دستگیر و شش دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف شد.

وی در پایان تصریح کرد: پلیس شهرستان بافت با کشف 621 کیلو تریاک از دو خودرو، پلیس بم با کشف 488 کیلو تریاک و 18 کیلو هروئین از یک کامیون، پلیس منوجان با کشف 231 کیلو تریاک از یک وانت و پلیس کهنوج با کشف 130کیلو تریاک و توقیف دو دستگاه خودرو، قاچاقچیان را در انتقال این مواد از شرق کشور به استان های مرکزی و شمالی ناکام گذاشتند.

کشف بیش از 3 کیلو هروئین در بم

فرمانده نیروی انتظامی بم گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی شب گذشته در ایست و بازرسی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور زاهدان- کرمان به یک دستگاه سواری مشکوک شدند و آنرا متوقف کردند.

سرهنگ هادی ثمره بیان داشت: پس از انتقال این خودرو به پارکینگ ماموران در بازدید دقیق آن و در جاسازی درون باک، سه هزار و 700 گرم هروئین کشف و راننده را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: راننده این خودرو با سرنشین قرار دادن همسر و فرزندش قصد انتقال این محموله هروئین از استان های شرقی به حومه استان کرمان را داشت که با تلاش پلیس ناکام ماند.

کشف 231 کیلوگرم مواد مخدر در منوجان

فرمانده نیروی انتظامی منوجان گفت: ماموران پاسگاه چاه شاهی به همراه ماموران پلیس مبازه با مواد مخدر شهرستان منوجان هنگام کنترل خودرو های عبوری محور منوجان - میناب به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شده وآن را متوقف کرد.

سرهنگ دادمولا کردستانی ادامه داد: پلیس پس از بازرسی خودروی توقیفی، 231 کیلوگرم تریاک که در کف اطاق عقب وانت جاسازی شده بود را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک قاچاقچی دستگیر شد و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کشف 75 وسیله نقلیه مسروقه در کرمان

رئیس پلیس آگاهی فرمانده نیروی انتظامی کرمان گفت: طرح ضربتی "مبارزه با سارقان و کشف وسایل نقلیه سرقتی" به مدت 72 ساعت در استان کرمان برگزار شد.

سرهنگ هوشنگ پوررضاقلی ادامه داد: در اجرای این طرح و با تلاش ماموران پلیس آگاهی سراسر استان کرمان، 75 وسیله نقلیه سرقتی شامل موتورسیکلت و خودرو کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان تصریح کرد: در این طرح، پلیس در بازرسی از نمایشگاه های معاملات خودرو، پارکینگ ها، تعمیرگاه ها و اوراق فروشی ها و کنترل محورهای مواصلاتی استان و استعلام تخصصی وسایل نقلیه، این تعداد خودرو و موتورسیکلت مسروقه را کشف و 25 سارق را دستگیر کرد.

کد خبر 1777589

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha