۱۰ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۵۳

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال/

روز حساس آلومینیوم در شهر باران/ زنگ خطر برای میثاقیان به صدا درآمد

روز حساس آلومینیوم در شهر باران/ زنگ خطر برای میثاقیان به صدا درآمد

بندرعباس - خبرگزاری مهر: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در حالی در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم داماش می رود که با نزدیک شدن سایر تیمهای انتهای جدولی به این تیم و باقی ماندن آلومینیوم در منطقه قرمز جدول، زنگ خطر برای شاگردان اکبر میثاقیان به صدا درآمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور از ساعت 15 فردا دوشنبه در رشت به مصاف تیم داماش گیلان خواهد رفت.

در این دیدار که از سری مسابقات هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود، آلومینیوم میهمان تیمی خواهد بود که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی را در رقابتهای لیگ و جام حذفی کسب کرده و با آمادگی کامل به مصاف طلایی پوشان هرمزگان خواهد آمد.

داماش که در ابتدای لیگ با کسب نتایج ضعیف در رده های انتهایی جدول حضور داشت، پس از حضور حمید درخشان در این تیم کم کم روند رو به رشدی را در پی گرفت و هم اکنون در پایان هفته نوزدهم رقابتهای لیگ با 23 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد و برای استمرار موفقیت خود می کوشد تا در برابر نماینده فوتبال هرمزگان نیز سه امتیاز کامل را در خانه خود کسب کند.

داماش پس از غلبه بر استقلال در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ، توانسته با شکست تیمهای پارسه تهران و تراکتورسازی تبریز به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند و در هفته هجدهم رقابتهای لیگ نیز فولاد را در اهواز با تساوی 2 بر 2 متوقف کرد.

از سوی دیگر آلومینیوم پس از کسب نتایج موفقیت آمیز مقابل تیمهای بزرگ لیگ در هفته های پایانی نیم فصل نخست، در نقل و انتقالات نیم فصل نیز برای ماندن در رقابتهای لیگ با جذب میلاد میداودی و مجتبی زارعی تیم خود را تقویت کرد.

اما نماینده فوتبال هرمزگان در رقابتهای لیگ برتر در آغاز نیم فصل دوم لیگ نتوانست آن گونه که انتظار می رفت در مقابل حریف قدرتمند خود یعنی استقلال آن هم در بندرعباس خودنمایی کند و با شکست 2 بر صفر برابر استقلال همچنان در رده پانزدهم جدول باقی ماند.

این در حالی است که دیگر رقبای آلومینیوم در انتهای جدول از جمله ذوب آهن با استفاده از فرصت شکست این تیم، با موفقیت برابر حریفان خود در ابتدای نیم فصل دوم خود را به آلومینیوم نزدیک کرده و زنگ خطر سقوط به رده های پایین تر جدول از هم اکنون برای شاگردان اکبر میثاقیان به صدا درآمده است.

ذوب آهن هم اکنون به یک امتیازی آلومینیوم رسیده و صنعت نفت آبادان نیز با توقف پرسپولیس در تهران به هفته های آتی امیدوار شده است و به نظر می رسد در صورت عدم نتیجه گیری در دیدار برابر داماش، اوضاع برای آلومینیوم بسیار خطرناک تر از گذشته خواهد شد.

آلومینیوم در حالی در دیداری حساس به مصاف داماش می رود که پس از شکست این تیم برابر استقلال دوباره شایعات برکناری اکبر میثاقیان و حضور پرویز مظلومی در این تیم بر سر زبانها افتاده و برخی دو و یا سه دیدار آتی آلومینیوم را آخرین فرصتهای میثاقیان برای بهبود وضعیت تیم طلایی پوشان هرمزگان در رقابتهای لیگ می دانند.

حتی برخی شایعات حاکی از این است که مسئولان باشگاه آلومینیوم به میثاقیان در خصوص بازی با دامش اولتیماتوم جدی داده اند و این مربی حتما باید از رشت با امتیاز برگردد.

آلومینیوم در حالی شاهد نزدیک شدن تیمهایی همچون ذوب آهن و نفت آبادان به خود است که هنوز در منطقه خطر قرار دارد و در صورت باقی ماندن در رده پانزدهم نیز به لیگ یک سقوط خواهد کرد.

حال باید دید آلومینیوم در برابر داماش که در نیم فصل نخست در خانه خود برابر آن با تساوی بدون گل متوقف شد، در رشت چه نتیجه ای را کسب خواهد کرد.

کد خبر 1779484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha