۱۲ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۲۴

محمدزاده خبر داد:

کمیسیون‌های پنج‌گانه در اتحادیه‌های صنفی دشتستان تشکیل شد

کمیسیون‌های پنج‌گانه در اتحادیه‌های صنفی دشتستان تشکیل شد

دشتستان – خبرگزاری مهر: رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان از تشکیل کمیسیون‌های پنج‌گانه در اتحادیه‌های صنفی شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم محمدزاده صبح سه‌شنبه در نشست کمیسیون نظارت شهرستان دشتستان اظهار داشت: تشکیل کمیسیون‌های پنج‌گانه در اتحادیه‌های صنفی یکی از وظایف اتحادیه‌های صنفی است که این موضوع در قانون نظام صنفی نیز آمده است.

وی  اضافه کرد: هر اتحادیه شامل پنج کمیسیون فنی، آموزش، رسیدگی به شکایات، حل اختلاف و بازرسی  از واحدهای صنفی است که اعضای کمیسیون را متناسب با تخصص و تجربه هر کدام از رسته‌های صنفی عضو اتحادیه مربوطه تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان دشتستان از ایجاد اتحادیه مستقل عکاسان خبر داد و خاطرنشان ساخت: کار ثبت نام اعضا در حال انجام است و در آینده ای نزدیک انتخابات این اتحادیه برگزار خواهد شد.

محمد زاده در مورد مجهز شدن واحدهای صنفی به صندوق مکانیزه نیز بیان داشت: با توجه به اینکه یکی از اتحادیه‌هایی که در اولویت برای مجهز شدن قرار دارد اتحادیه طلا فروشان است، با برگزاری جلسات متعدد با اتحادیه طلافروشان و اعضای آن مشکلات آنها برطرف شده و به‌زودی همه واحدهای صنفی به صندوق، مجهز خواهند شد.

وی خواستار توجه بیشتر و بهتر به مسائل بهداشتی در کارگاه‌های شیرینی‌پزی شد و از شبکه بهداشت در خواست کرد تا ضمن رعایت مسائل بهداشتی، جلوگیری از استفاده از رنگ‌های شیمیایی در شیرینی‌جات و همچنین استفاده از روپوش را توسط متصدیان و کارکنان کارگاه‌های تولیدی و فروشگاه‌ها با جدیت پیگیری کنند.

در این نشست همچنین استاندارد شدن ترازوهای دیجیتال نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد که مجمع امور صنفی شهرستان دشتستان با همکاری اداره استاندارد و برنامه‌ریزی، بازدید از ترازوها را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 1781140

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha