۱۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۳

یزدان‌شناس با مهر مطرح کرد:

توزیع 28 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های سفر رهبری در کنگان

توزیع 28 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های سفر رهبری در کنگان

کنگان - خبرگزاری مهر: فرماندار کنگان گفت: برای تکمیل پروژه های سفر مقام معظم رهبری در روز گذشته 28 میلیارد تومان پول توزیع اعتبار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون عمرانی استاندار صبح چهارشنبه از پروژه‌های در حال اجرای سفر مقام معظم رهبری در شهرستان کنگان بازدید کرد و از میزان پیشرفت برخی از پروه‌ها مانند پروژه‌های بنیاد مسکن، جهاد، شهرداری‌ها، منابع طبیعی، اداره تبلیغات اسلامی و...اعلام رضایت کرد.

شاهپور رستمی همچنین بر لزوم تسریع در تکمیل برخی از پروژه های سفر رهبری مانند مسکن و شهرسازی، حوزه علمیه، پایگاه بسیج، پروژه های ورزش و چند پروژه دیگر  تا دهه فجر نیز تاکید کرد.

پس از این بازدید، نشستی در همین خصوص برگزار شد که طی آن بر اساس و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های هر کدام از نهادها، به آن‌ها پول تزریق شد.

فرماندار کنگان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نتایج این نشست و بازدیدها و اعتبارات لازم برای اجرای پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری در استان بوشهر، گفت: برای تکمیل پروژه‌های سفر مقام معظم رهبری حدودا 28 میلیارد تومان پول توزیع اعتبار شد.

تیمور یزدان شناس افزود: تعدادی از این پروژه در دهه فجر، تعدادی نیز تا خرداد سال آینده به بهره برداری می رسند. در نوسازی مدارس نیز 11 مدرسه تا مهرماه سال آینده تحویل داده می شود.

در این بازدید علاوه بر معاون عمرانی استاندار بوشهر و فرماندار کنگان، مدیران اکثر دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان حضور داشتند که می‌توان به مدیر کل دفتر فنی، مدیر کل امور شهری استانداری، مدیر کل آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها، مسکن، مدیر کل نوسازی مدارس، مدیر کل ورزش و جوانان، مدیر کل محیط زیست، مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی، مسئولان بنیاد مسکن، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان برق، آب و معاون عمرانی فرماندار کنگان اشار کرد.

کد خبر 1782155

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha