۱۶ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۰

کورس اسب دوانی گلستان/

نماینده خراسان شمالی در مکان نخست ایستاد

نماینده خراسان شمالی در مکان نخست ایستاد

بجنورد- خبرگزاری مهر: رئیس هیئت سوارکاری خراسان شمالی گفت: نماینده استان در هفته دهم کورس پاییزه - زمستانه اسبدوانی گلستان در مجموعه اسبدوانی آق قلا به مقام قهرمانی رسید.

رحیم فهیمان در گفتگو با خبرنگار مهر افزود:در هفته دهم کورس پاییزه - زمستانه اسبدوانی گلستان  که عصر جمعه با رقابت 69 راس اسب ورزشی در هفت دور به مسافت هزار متر برگزار شد، نماینده خراسان شمالی در کورس اول اسب های ورزشی ترکمن به مقام قهرمانی رسید.

وی اظهار داشت: در این کورس اسب ورزشی"آلتین گزل" با مالکیت حاجی واحد یزدانی از خراسان شمالی و با چابکسواری بنیامین جرجانی پیش از دیگر شرکت کننده ها از خط پایان گذشت و به مقام قهرمانی رسید.

به گفته فهیمان در این هفته حسن رحیمی با اسب سپهرخان نیز در این مسابقات شرکت کرده بود که این اسب ورزشی در کورس دوم اسب های دوخون در رده سوم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همچنین یوسف دهش دیگر سوارکار خراسان شمالی نیز با اسب آخال در کورس اول اسب های ورزشی ترکمن شرکت کرده بود که این سوارکار موفق به قرار گرفتن در رده های اول تا سوم نشد.

هفته دهم کورس پاییزه - زمستانه اسبدوانی گلستان عصر جمعه با رقابت 69 اسب ورزشی در هفت دور اسب های ورزشی ترکمن، اسب های دوخون، تروبرد داخلی و تروبرد خارجی به مسافت هزار متر طول در مجموعه اسبدوانی آق قلا برگزار شد و در پایان 253 میلیون و 200 هزار ریال جایزه بین مالکان و چابکسواران اسبهای برتر توزیع شد.

کد خبر 1783510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha