۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۱۴:۳۱

جاستين تيمبرليك در شرك 3

فيلمنامه چهارمين شرك نوشته مي شود

جاستين تيمبرليك، بازيگر جوان امريكايي، در سومين قسمت از انيميشن پرطرفدار "شرك" به جاي يكي از شخصيت هاي جديد فيلم صحبت مي كند.

به گزارش خبرنگار سينمايي خبرگزاري "مهر"، استوديو دريم وركز قصد دارد "شرك 3" را با حضور همان چهره هاي سرشناس در نقش هاس اصلي در تاريخ ماه مي 2007 روانه اكران كند. در فيلم جديد هم همانند دو قسمت قبلي ستارگاني چون مايك مه يرز، ادي مرفي، كامرون دياز و آنتونيو باندراس به ترتيب به جاي شرك، الاغ، پرنسس فيونا و گربه چكمه پوش صحبت كنند. تيمبرليك هم در فيلم نقش آرتي، خواهرزاده شيطان صفت كينگ هارولد، را بر عهده دارد.
همچنين گزارش هاي رسيده حاكي از آن است كه تيم سوليوان در حال نگارش فيلمنامه اوليه چهارمين قسمت "شرك" است تا بلافاصله پس از اكران قسمت سوم، كار روي آن آغاز شود. هنوز مشخص نيست كه آيا شخصيت جديدي به فيلم چهارم افزوده مي شود يا نه و اگر چنين است چه بازيگري حاضر مي شود صداي خود را به او قرض بدهد.
دو قسمت اول انيميشن "شرك" در سال هاي 2001 و 2004 اكران شدند و هر كدام به ترتيب 268 و 436 ميليون دلار فقط در ايالات متحده فروختند. شرك اول جايزه اسكار بهترين انيميشن سال را برد و شرك دوم عنوان پرفروشترين انيميشن سينمايي تاريخ را.
کد خبر 178400

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha