۱۷ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۴۰

با پیروزی بر دانمارک و اتریش؛

تیم ملی فوتبالدستی ایران راهی مرحله دوم مسابقات جهانی شد

تیم ملی فوتبالدستی ایران راهی مرحله دوم مسابقات جهانی شد

تیم ملی فوتبالدستی ایران با پیروزی برابر حریفان مرحله مقدماتی خود، راهی دور دوم رقابت های جهانی در فرانسه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه مسابقات جهانی فوتبالدستی که در شهر نانت فرانسه جریان دارد تیم مردان کشورمان که در بخش تیمی در گروه سختی قرار گرفته بود موفق شد برابر حریفان قدرتمندی همچون اتریش و دانمارک با ارایه بازیهای درخشان به تساوی برسد و به همراه تیم امریکا راهی مرحله دوم شود.

تیم مردان ایران در رقابتهای تیمی با تساوی برابر این دو رقیب نام آشنای اروپایی، بازیهای خوبی را به نمایش گذاشت و باعث حذف آنها شد.البته تیم ایران در مصاف با تیم قدرتمند امریکا با نتیجه ای نزدیک تن به شکست داد اما توانست راهی مرحله دوم شود تا عنوان پنجمی خود را در این مسابقات معتبر مسجل کند.

تیم بزرگسالان بالای 50 سال ( پیشکسوتان) ‌نیز در رقابتهای تیمی موفق شد جواز حضور در مرحله دوم را کسب کند و عنوان پنجمی را از هم اکنون بنام خود ثبت نماید. تاکنون یک مدال برنز توسط حسین رعیت زاده در بخش انفرادی پیشکسوتان کسب شده اما در دیگر رقابتهای انفرا دی و دونفره ، ملی پوشان ما نتوانستند به مقامی برسند. ایران تنها تیم از قاره آسیا است که در سید یک جهان قرار دارد.

بانوان کشورمان برای نخستین بار است که به مسابقات جهانی اعزام می شود. حضور ملی پوشان زن کشورمان در رقابتهای جهانی نانت با حجاب اسلامی ، با بازتاب خوبی در فرانسه بویژه مسلمانان مواجه شده است .مسابقات فوتبالدستی جهانی فرانسه ، فردا شب (‌یکشنبه) ‌بکار خود پایان خواهد داد.

کد خبر 1784386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha