۱۷ دی ۱۳۹۱، ۱۳:۴۱

با حضور همرزمان شهدا/

یادواره دو تن از سرداران شهید در بجنورد برگزار شد

یادواره دو تن از سرداران شهید در بجنورد برگزار شد

بجنورد- خبرگزاری مهر: یادواره دو سردار شهید خراسان شمالی با حضور بیش از 400 نفر از همرزمان این دو شهید و مردم شهید پرور استان در بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح یکشنبه یادواره سرداران شهید سید نورالله یزدانی و قنبرعلی منفردی با حضور بیش از 400 نفر از همرزمان خارج از استان این دو شهید و نیز جمع کثیری از مردم شهید پرور خراسان شمالی در محل مسجد انقلاب بجنورد برگزار شد.

علاوه بر این در مراسم امروز پدر سرلشگر شهید محمود کاوه و جمعی از مسئولین استانی نیز حضور داشتند و دو تن از هم رزمان این دو سردار شهید؛ هوشنگ بزرگی و حسین سهرابی به بیان خاطرات این شهیدان پرداختند.

همرزمان این دو سردار شهید که از استان های دیگر به خراسان شمالی آمده بودند با نصب پارچه نوشته ای دلیل این حضور پرشور خود را تجدید پیمان با همسنگران سابق خود اعلام کرده بودند.

لازم به ذکر است مراسم یادواره این دو سردار شهید با پخش نماهنگی مرتبط با شهادت و پخش" سرود کجایید ای شهیدان خدایی" در فضایی معنوی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سرداران شهید سید نورالله یزدانی و قنبرعلی منفردی در عملیات غافلگیرانه ای در منطقه سلوح کردستان به درج عظیم شهادت نایل شده بودند.

کد خبر 1784591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha