۱۷ دی ۱۳۹۱، ۱۸:۵۴

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی:

مهمترین موضوع در اقتصاد مقاومتی نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی است

مهمترین موضوع در اقتصاد مقاومتی نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی است

سمنان-خبرگزاری مهر: رئیس ستاد اقامه نماز کشور مهمترین موضوع در اقتصاد مقاومتی را نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی و پرهیز از اسراف عنوان کرد.

 به گزارش خبرنگارمهر، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی ظهر یکشنبه در آئین افتتاح ساختمان بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) استان سمنان افزود: در اقتصاد مقاومتی باید سیگار حذف شود، کشیدن سیگار در حقیقت آتش زدن به پول است و علاوه بر این موجب بروز انواع بیماریها می شود 

وی بیان داشت: مهمترین موضوع در اقتصاد مقاومتی نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی و پرهیز از اسراف است که این فرهنگ سازی را باید آموزش و پرورش و صدا و سیما آغاز کنند تا فرهنگ صرفه جویی از دبستان، دبیرستان و دانشگاه در فرزندان مان نهادینه شود.

مدیریت غلط موجب ایجاد مراکز متعدد با وظایف مشابه می شود

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی وجود مدیریت غلط را عامل ایجاد مراکز متعدد با وظایف مشابه دانست و گفت: باید با ایجاد هماهنگی از مراکز ایجاد شده استفاده مطلوب شود .

رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه اگر این مشکل نبود وجود دو اتاق در اداره ای مانند ارشاد اسلامی برای این امر کفایت می کرد اظهار داشت: به دلیل این مشکل، اداره تبلیغات اسلامی، بعد ستاد اقامه نماز و ... ایجاد شد در حالی که هم اکنون در ساختمانهای مختلف سالن آمفی تاتر، نمایشگاه، کتابخانه و ... بلااستفاده مانده و چنین ساختمانهایی نیز ساخته می شود.

حجت الاسلام و المسلمین قرائتی افزود: از ساختمان بنیاد مهدویت نیز نباید استفاده انحصاری شود بلکه درب آن باید برای استفاده عموم باز باشد. 

ساختمان بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) با زیربنای 850 مترمربع و هزینه چهار میلیارد ریال در سه طبقه احداث شده است.
کد خبر 1784881

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha