۱۸ دی ۱۳۹۱، ۹:۳۴

رمضانی:

ساخت بیمارستان ولیعصر نیازمند 120 میلیارد تومان اعتبار است

ساخت بیمارستان ولیعصر نیازمند 120 میلیارد تومان اعتبار است

اراک - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: اجرای پروژه بیمارستان ولیعصر اراک به اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید رمضانی با بیان این مطلب ظهر روز شنبه در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی افزود: اعتبار مصوب پروژه ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر اراک در سال آغازین اجرای پروژه رقمی معادل 45 میلیارد تومان بود این در حالیست که امروز با توجه به تورم موجود برای اجرای این پروژه به اعتباری بالغ بر 120 میلیارد تومان نیاز است.

وی ادامه داد: اجرای پروژه ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر اراک در مکان فعلی مقرون به صرفه نیست و باید با انتقال این پروژه به مکانی دیگر بستر تسریع در اجرای این پروژه را فراهم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در ادامه با اشاره به موقعیت حساس و ویژه بیمارستان ولیعصر اراک گفت: بیمارستان ولیعصر اراک معین استان های همدان، لرستان و مناطقی از استان تهران است و باید با توجه به این موقعیت بستر لازم برای اجرای هرچه سریع تر این پروژه فراهم کرد.

استاندار استان مرکزی نیز با اشاره به حجم ترافیک شهری شهر اراک بر ضرورت انتقال پروژه ساختمان جدید بیمارستان ولیعصر اراک به خارج از محدوده شهر تاکید کرد و گفت: باید با تعریف مکانی جدید برای اجرای این پروژه بستردسترسی آسان مردم به خدمات درمانی این مجموعه درمانی فراهم شود.

کد خبر 1785225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha