۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۴، ۹:۵۶

تجليل از برترين‌هاي عرصه خطابه و منبر

از برترين‌هاي عرصه خطابه و منبر طي همايشي كه در اسفندماه برگزار مي شود تجليل به عمل مي آيد .

به گزارش خبرنگار گروه دين و انديشه "مهر" در قم، حجت ‌الاسلام رضا اسكندري دبير همايش تجليل از برترين‌هاي عرصه تبليغ در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت : دبير خانه دائمي نكوداشت عرصه‌هاي تبليغ با همكاري مركز مديريت حوزة علميه قم، سازمان تبليغات اسلامي، صدا و سيما و دفتر تبليغات اسلامي در قم تشكيل شده است.

وي افزود: در اين دبيرخانه قرار است هر سال يك يا دو موضوع از عرصه‌هاي تبليغ دين از قبيل منبر و خطابه، رسانه، كودكان، نوجوانان، جوانان، مدارس و دانشگاه، خارج از كشور، مكتوب و نوين مورد بررسي قرار بگيرد و از برترين‌هاي آن عرصه تقدير به عمل آمد.

اسكندري گفت : براي اولين سال نكوداشت، برترين‌هاي تبليغ در عرصه‌هاي منبر و خطابه مورد توجه قرار گرفت و قرار است طي همايشي كه پانزدهم اسفند ماه در مدرسه علميه دارالشفا برگزار مي‌شود از 250 نفر از روحانيون پيش كسوت و موفق در عرصه منبر و خطابه از سراسر كشور تقدير شود.

دبير همايش تجليل برترين‌هاي عرصه خطابه و منبر هدف از برگزاري اين همايش را بر قراري ارتباط و تعامل بين‌ خطباي سراسر كشور و انتقال تجربه آنان به طلاب و خطباي جوان دانست و تصريح كرد: اميدواريم برگزاري اين همايش مقدمه‌اي براي ارتقاي رشد معنوي و فكري جامعه باشد و ما بتوانيم پيام دين را از راه‌هاي مختلف فرهنگي تبليغي به جهان معرفي كنيم.
کد خبر 178705

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha