۲۰ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۱۴

طبق توافق انجام می‎شود؛

بررسی اساسنامه اصلاحی در حضور نمایندگان وزارت ورزش و کمیته المپیک

بررسی اساسنامه اصلاحی در حضور نمایندگان وزارت ورزش و کمیته المپیک

طبق توافق صورت گرفته میان وزیر ورزش و جوانان با اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک، قرار است نماینده یا نمایندگان تام الختیار این وزارتخانه طی نشستی با نمایندگان کمیته ملی المپیک اساسنامه اصلاح شده این کمیته را مورد بررسی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک روز گذشته در محل این کمیته برگزار شد. در این نشست که به منظور بررسی اندک موارد باقی مانده از اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک و امضای آن توسط اعضای هیئت اجرایی برگزار شد، محمد عباسی، وزیر وزارت ورزش و جوانان هم برای دقایقی حضور پیدا کرد.

در جریان این نشست و بر اساس پیشنهاد مطرح شده از سوی برخی اعضای هیئت اجرایی به وزیر ورزش و جوانان، قرار شد تا این وزارتخانه نماینده یا نمایندگان تام الاختیار خود را معرفی کند تا آنها طی نشستی با نمایندگان کمیته ملی المپیک، اساسنامه اصلاح شده را مورد بررسی قرار دهند و اینگونه جمع نظرات بر پیش نویس اولیه اساسنامه حاکم شود.

این پیشنهاد به منظور جلوگیری از فوت وقت و برای جمع‎بندی سریعتر جهت نهایی کردن اساسنامه و ارسال آن به مسئولان ورزش آسیا مطرح شد که البته مخالفانی هم داشت اما در نهایت تصویب شد.

هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست هفته گذشته خود اساسنامه این کمیته را جهت اصلاح مورد بررسی قرار داد. این اساسنامه باید توسط تمام اعضای هیئت اجرایی امضا شود که تاکنون بیشتر اعضا آن را امضا کرده‎اند.

کد خبر 1787052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha