۲۱ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۶

نیک بخش:

زنجان 3 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

زنجان 3 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

زنجان -خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد شهید و ایثار گران استان زنجان، با اشاره به اینکه استان زنجان 3 هزار شهیدتقدیم نظام کرده است گفت: در استان 600 آزاده و 6 هزار جانباز وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر علی نیک بخش شامگاه جهارشنبه در نخستین جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، افزود: مردم استان زنجان رتبه سوم را در شرکت در 8 سال دفاع مقدس را در کشور به خود اختصاص داده اند.

وی اظهار داشت: مشارکت مردم استان در زنجان بیانگر این مطلب است که مردم این استان مردمی ولایی و ایثار گر هستند.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثار گران استان زنجان گفت: در این راستا باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باید به خوبی تبلیغ و توسعه پیدا کند.

نیک بخش تاکید کرد: سازمان در راستای ارج نهادن به مقام شهدا تاکنون با ده هزار نفر از خانواده شهدا  ایثار گران دیدارداشته است.

وی درادامه افزود: درشهرستانها هم باید فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی و با برنامه ریزی توسط فرمانداران توسعه و ترویج شود.

مدیر کل بنیاد شهید و ایثار گران استان زنجان یاد آورشد: دو هزار و200  فرزند شهید که در استان وجود دارد همه تحت پوشش سازمان هستند و تحصیلات عالیه داشته و در دستگاه های دولتی اشتغال و استخدام هستند.

نیک بخش، به برگزاری طرح جمع آوری مشخصات شهدا اشاره کرد و افزود: این طرح در راستای جمع آوری مشخصات زندگی شهدا و اطلاعات فرهنگی و اجتماعی شهیدان است که از دو سال گذشته این اطلاعات جمع آوری شده و با هزینه 30 میلیون تومانی این کار انجام شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: این طرح در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1787894

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha