۲۱ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۰۶

موسوی‌نیا خبر داد:

مشارکت 1140 هیئت مذهبی بوشهر در عزاداری 28 صفر

مشارکت 1140 هیئت مذهبی بوشهر در عزاداری 28 صفر

بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از مشارکت یک‌هزار و 140 هیئت مذهبی بوشهر در برگزاری برنامه‌های عزاداری 28 صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدنورالله موسوی نیا ظهر پنجشنبه با تشریح برنامه‌های تبلیغات اسلامی استان بوشهر در عزاداری 28 صفر از مشارکت یک‌هزار و 140 هیئت فعال مذهبی، 150 کانون فرهنگی تبلیغی و 60 انجمن اسلامی و شورای هیئات مذهبی شهرستان ها در این مناسبت خبر داد.

وی اضافه کرد: مراسم محوری عزاداری 28 صفر صبح 22 دی 91 ساعت هفت و 30 دقیقه همراه با سخنرانی و مداحی آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر افزود: هیئات و مساجد در شهرستان های مختلف استان با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی اقدام به برگزاری مراسم های محوری عزاداری می کنند.

اعزام 620 مبلغ در ایام مناسبت‌های دهه آخر صفر در استان بوشهر

وی از اعزام 620 مبلغ در ایام مناسبت های دهه آخر صفر در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد 500 مبلغ بومی و 120 نفر اعزامی هستند.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا ادامه داد: مراسم‌های عزاداری در شهرستان دشتستان به همت هیئت عشاق الحسین(ع) مسجد امام رضا شهر برازجان و در سطح شهرستان تنگستان در مسجد قائم آل محمد اهرم برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: مراسم مذکور در شهرستان کنگان در حسینیه سیدالشهداء محله حسین آباد، در شهرستان دیر در مسجد فاطمه الزهرا(س) محله شهید صدوقی و در شهرستان گناوه در مسجد النبی (ص) این شهر و مسجد جامع بندر ریگ برگزار خواهند شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مراسم عزاداری 28 صفر در شهرستان دیلم مراسم محوری عزاداری با حضور حجت الاسلام ادیب یزدی و حاج مهدی منصوری در امامزاده شاهزاده عبدالله این شهر برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان ساخت: همچنین در شهرستان جم در مصلای جمعه، مسجد صاحب الزمان (عج)، در شبانکاره در مسجد امام خمینی(ره) و دفتر امام جمعه این شهر و در سعد آباد در مسجد امیرالمؤمنین و مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر برگزار خواهد شد.

کد خبر 1788295

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha