۲۳ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۳۸

تشدیدشکاف میان صهیونیستها/اولمرت: نتانیاهو درباره ایران هذیان می گوید

تشدیدشکاف میان صهیونیستها/اولمرت: نتانیاهو درباره ایران هذیان می گوید

دودستگی میان سیاستمداران صهیونیست در خصوص ایران با انتقادهای شدید اولمرت از نخست وزیر فعلی رژیم اشغالگر قدس که وی را به هذیان گویی در قبال ایران متهم کرده است، تشدید شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، "ایهود اولمرت" در سخنانی "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر فعلی اسرائیل را متهم کرد که میلیاردها شیکل(پول رژیم اشغالگر) را برای برنامه ریزی به منظور حمله به ایران هدر داده است.

به اعتقاد اولمرت، نتانیاهو میلیاردها شیکل را صرف از بین بردن تهدید هسته ای ایران کرده در حالی که این تهدید وجود نداشته و در آینده نیز چنین تهدیدی وجود نخواهد داشت.

اولمرت که با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می کرد در ادامه گفت : در طی دو سال گذشته اسرائیل بیش از 11 میلیارد شیکل را به سبب توهم امنیتی صرف امور نظامی کرده در صورتی که این توهم حقیقت نداشته و در آینده نیز تحقق نخواهد یافت.

نتانایهو و اولمرت

به اعتقاد نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، بودجه نظامی این رژیم باید کاهش پیدا کند، اما تا زمان برگزاری انتخابات، هیچ یک از سیاستمداران صهیونیستی در این خصوص اقدامی نخواهند کرد.

وی در ادامه نتانیاهو را متهم کرد که میلیاردها شیکل را صرف پرداختن به توهمات خود کرده اما در مقابل، موضوع صلح با فلسطینی ها را فراموش کرده است.

اولمرت در اظهارات خود گفت : از سرگیری مذاکرات صلح با فلسطینیان و به نتیجه رساندن آن باید اولویت کلیدی برنامه های انتخابات آتی باشد.

به اعتقاد اولمرت، تا زمانیکه مذاکرات صلح از سر نگرفته نشود، وضعیت اسرائیل به طور فزاینده ای مشکل تر شده، تل آویو منزوی تر شده و از همه مهمتر روابط با آمریکا شکننده تر می شود.

وی در ادامه از دیگر سیاستمداران رژیم صهیونیستی همچون "شلی یاسیموویچ" رئیس جدید حزب کار نیز انتقاد کرد و گفت : یاسیموویچ در ابتدا خواهان عقب نشینی از مرزهای 1967 بود، اما امروز تغییر عقیده داده و از شهرک سازی حمایت می کند.

کد خبر 1789019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha