۲۴ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۱۹

در گفتگو با مهر عنوان شد:

از ایرانی‌ها بیشتر در کنار ولاسکو استفاده می‌کنیم/ قرارداد"سیچلو" بلندمدت نیست

از ایرانی‌ها بیشتر در کنار ولاسکو استفاده می‌کنیم/ قرارداد"سیچلو" بلندمدت نیست

سرپرست تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه هنوز گزینه های مربیگری این تیم برای همکاری با خولیو ولاسکو مشخص نیستند، گفت: انتخاب مربیانی از لیگ برتر برای همکاری با ولاسکو در تیم ملی و تیم زیر 23 سال قطعی است.

امیر خوش خبر در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری اینکه خولیو ولاسکو بامداد دوشنبه به منظور حضور در یک دوره آموزشی در ایتالیا که مدرس آن است، ایران را ترک می‌کند، اظهارداشت: این مربی پیش از بازگشت به ایتالیا فقط قرارداد و همکاری خود را با فدراسیون را نهایی می‌کند اما اینکه چه کسانی با او همکاری می‌کنند اصلا مشخص نیست.

وی در مورد وضعیت "سیچلو" و اینکه گفته می‌شود ولاسکو وی را به عنوان مربی و دستیار خود معرفی کرده است، توضیح داد و خاطرنشان کرد: اینطور نیست؛ قرارداد جدید ولاسکو برای مدت دو سال منعقد شده است اما قرارداد سیچلو طولانی مدت نیست. او قرارداد کوتاه مدت با فدراسیون والیبال خواهد داشت طوریکه فقط هنگام حضور تیم ملی در رویدادهای مورد نظر مانند لیگ جهانی به ایران سفر می‌کند تا در کنار ولاسکو و ملی‌پوشان باشد.

سرپرست تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه به هنگام اردو و تمرین بیشتر از مربیان ایرانی در کادر فنی تیم ملی استفاده خواهد شد، ادامه داد: البته اینکه چه گزینه‌هایی مورد نظر فدراسیون و ولاسکو هستند، مشخص نیست چون نه فدراسیون گزینه‌ای رامعرفی کرده و نه ولاسکو نظری داده است. اصلا در این زمینه صحبت جدی  نشده است.

خوش‌خبر تاکید کرد: اینطور نیست که در انتخاب مربیان تیم ملی فقط ولاسکو تصمیم گیرنده باشد. در واقع فدراسیون گزینه‌های خود را معرفی می‌کند و ولاسکو هم نظر خود را در مورد آنها اعلام می‌کند. احتمالا اینکه گزینه‌های مربیگری در تیم ملی چه کسانی هستند در سفر آتی ولاسکو به ایران مشخص می‌شود. اما در کل گزینه های مربیگری در تیم ملی و حتی تیم زیر 23 سال برای همکاری با ولاسکو از لیگ برتر خواهند بود.

وی در مورد وضعیت احمد مساجدی که پیش از این به عنوان مترجم در کادر فنی تیم ملی بود و اینکه "آیا احتمال همکاری با وی به عنوان مربی وجود دارد"؟، گفت: نه؛ اگر قرار بر ادامه همکاری با آقای مساجدی باشد در قالب همان مترجم خواهد بود.

سرپرست تیم ملی والیبال در مورد زمان بازگشت خولیو ولاسکو به ایران یادآور شد: طبق قرارداد جدید همکاری رسمی ولاسکو با فدراسیون والیبال از 25 اسفندماه آغاز می‌شود بنابراین این مربی 12 یا 13 اسفندماه به ایران باز می‌گردد تا همکاری خود را آغاز کند.

امیر خوش‌خبر تاکید کرد: البته سفر سیچلو به ایران خیلی دیرتر انجام می‌شود. این مربی درگیر مربیگری در ایتالیاست ضمن اینکه همان طور که گفتم قرارداد این مربی با فدراسیون کوتاه مدت و فقط برای شرکت در مسابقات است. بنابراین سیچلو زمانی به ایران سفر می‌کند که حضورش در کشورمان به شرکت در تیم ملی در لیگ جهانی وصل شود.

کد خبر 1789368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha