۲۵ دی ۱۳۹۱، ۸:۳۵

آیت‌الله صفایی بوشهری:

جهان سلطه مانند نمرودها و فرعون‌ها در مقابل دین ایستاده‌اند

جهان سلطه مانند نمرودها و فرعون‌ها در مقابل دین ایستاده‌اند

بوشهر - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جهان سلطه مانند نمرودها و فرعون‌ها در مقابل دین ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری یکشنبه شب در دیدار خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران استان بوشهر با آیت‌الله نوری همدانی با عرض خیر مقدم به آیت‌الله نوری همدانی، خانواده معظم شهدا و جانبازان را از افتخارات این استان دانست و اظهار داشت: ما عهد کرده‌ایم که بر مدار ولایت زندگی کنیم تا در دنیا و آخرت رستگار شویم.

وی به نقش مهم عالمان دینی در عرصه‌ها و برهه‌های مختلف تاریخی اشاره کرد و ادامه داد: به گواه تاریخ اسلام، عالمان دینی که در صدر آنها مراجع تقلید است به عنوان خورشید فروزان و هدایت گر جامعه در مقابله جبهه دین‌ستیز شجاعانه ایستاده‌اند.

امام جمعه بوشهر با تشبیه جهان سلطه به فرمانروایان زورگوی تاریخ، تصریح کرد: امروز آمریکا و جهان سلطه مانند نمرودها و فرعون‌ها در مقابل دین ایستاده‌اند که با قدرت علما و مراجع تقلید و مردم ولایتمدار محکوم به شکست هستند.

وی به نقش بسیار مهم علمای دینی در بصیرت بخشی به مردم اشاره کرد و افزود: به لحاظ وجود ولایت، علما، مراجع تقلید و مردم ولایت مدار با بصیرت، جبهه دین ستیز و ولایت ستیز جهان سلطه هم‌اینک نمی‌تواند آسیب جدی به نظام وارد کند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به چهار بار شکست استعمار پیر انگلیس در مقابل مردم دیندار و ولایت مدار بوشهر با پیروی از علما اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: استان ولایت‌مدار بوشهر به عنوان استانی در حوزه خلیج فارس در تاریخ نقش اساسی داشته و هم‌اینک جایگاه مهمی در زمینه توسعه و پیشرفت و فرهنگ دینی و انقلابی دارد.

وی افزود: تاریخ استان بوشهر همواره شاهد تجاوزات ابرقدرت‌ها به ایران از این سرزمین بوده اما عالمان و بزرگان دین  به همراه سرداران در جلو ابرقدرت‌ها ایستادند و اینک اعلام می‌کنیم که اگر جهان سلطه و هر کشوری بخواهد به ایران اسلامی در حوزه خلیج فارس تجاوز کند مردم ولایت‌مدار استان بوشهر جواب دندان‌شکنی به آنان خواهند داد.

کد خبر 1790200

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha