۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۳۳

افشار در گفتگو با مهر:

تیم ملی تکواندو انگیزه می‌خواهد/ هدف بزرگی داریم

تیم ملی تکواندو انگیزه می‌خواهد/ هدف بزرگی داریم

بدنساز تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی تکواندو در کنار نیروی جوانی به انگیزه نیاز دارد تا با حضور با تجربه ها راه را برای موفقیت در مسابقات جهانی به درستی طی کند.

هادی افشار پس از انتخاب به عنوان مربی بدنساز تیم ملی تکواندو گفت: از اعتماد فدراسیون و شخص سرمربی تیم ملی تشکر می کنم. باید یک کادر فنی قدرتمند را برای حضوری موفق در مسابقات جهانی تشکیل دهیم. قبل از هر چیز در جلسه ای با همه اعضای کادر فنی رئوس برنامه ها را طراحی کرده و سپس با قدرت کار خود را برای موفقیت در مسابقات پیش رو آغاز می کنیم.

وی ادامه داد: هدف بزرگی پیش روی تیم ملی است. ما در کنار مسابقات جهانی به پشتوانه سازی باید اهمیت بیشتری بدهیم تا تیم ملی در مسابقات آتی با مشکل کمبود تکواندوکار مواجه نشود. باید تلاش کنیم با تجربه ها را به تمرینات تیم ملی بازگردانیم تا با انگیزه دوچندان تمرین کنند تا تاثیر مثبتی روی جوانان با آتیه داشته باشند.

نایب قهرمان سال 2001 جهان در بخش دیگری از سخنان خود به پروسه زمانی تمرینات تیم ملی اشاره کرد و گفت: موفقیت را باید با کار و تلاش فراوان بدست آورد، رسیدن به این مهم با تزریق آمپول میسر نخواهد شد.

افشار به وضعیت ملی پوشان سابق نیز اشاره کرد و گفت: واقعیت این است از تیمی که قهرمان سال 2011 جهان اغلب نفرات شاخص سرگرم رفع مشکل آسیب دیدگی خود هستند. میثم باقری، علیرضا نصر و یوسف کرمی  را در شرایط کنونی در اختیار داریم. البته معتقدم تکواندو ایران سرشار از جوانان با انگیزه است که مترصد کوچکترین فرصت هستند تا توانایی خود را به اثبات برسانند.

پس از آنکه فدراسیون تکواندو مرتضی کریمی را بعنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرد وی نیز از هادی افشار به عنوان بدنساز تیم ملی دعوت به همکاری کرد.

کد خبر 1790299

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha