۲۵ دی ۱۳۹۱، ۱۶:۳۵

برپایی سه نمایشگاه صنایع دستی ایران در چین

برپایی سه نمایشگاه صنایع دستی ایران در چین

اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور قصد دارد در ماه های پایانی سال جاری سه نمایشگاه صنایع دستی در شهر های مختلف چین برگزار کند که از جمله می توان به نمایشگاه ˈ سی چوآنˈ در بهمن ماه اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی خوشابیˈ مدیر امور بین الملل اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور با بیان این مطلب افزود: نمایشگاه صنایع دستی ایران در شهر سی چوآن از چهارم تا 11 بهمن ماه آتی (23-30 Jan) برپا می شود.

وی افزود: دومین نمایشگاه نیز به مناسبت سال نو چینی در شهر پکن برپا می شود که از 13 بهمن تا 6 اسفند (1-24 Feb) برپا خواهد بود و سومین نمایشگاه در شهر شانگهای از تاریخ 11 تا 15 اسفند ماه (1-5 Mar) دایر می شود.

مدیر امور بین الملل اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور تاکید کرد که شهر پکن به دلیل کسب رتبه بالا در بازارشناسی کارشناسان صادرات و فروش این اتحادیه فضایی به منظور ایجاد فروشگاه دایمی شناسایی و افتتاح می شود.

خوشابی حضور پرقدرت و گسترده صنایع دستی ایران در بازار چین را مورد تاکید قرار داد گفت: بازار شناسی و سابقه برگزاری نمایشگاه در سال های گذشته حاکی از اقبال شهروندان این کشور به صنایع دستی ایرانی است.

وی افزود: ایجاد پایگاه دایمی فروش هنرهای سنتی و صنایع دستی در کشورهای هدف جزو سیاست های اتحادیه سراسری صنایع دستی است.

خوشابی گفت که تمامی محصولات ارایه شده در بسته بندی های استاندارد صادراتی و بسته بندی محصولات با درج اطلاعات وشناسنامه کالا در این نمایشگاه ارایه می شود.

وی از آمادگی این اتحادیه برای مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی برای ایجاد فروشگاه های صنایع دستی و هنرهای سنتی در تمامی استانهای کشور خبر داد و از علاقه مندان و سرمایه گذاران دعوت کرد برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به پورتال این اتحادیه به نشانی www.fihu.org مراجعه کنند.

کد خبر 1790903

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha