۲۶ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۲۸

صبح امروز/

وقوع دو حادثه حریق و تصادف در رشت 2 کشته برجای گذاشت

وقوع دو حادثه حریق و تصادف در رشت 2 کشته برجای گذاشت

رشت - خبرگزاری مهر: مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: وقوع دو حادثه دلخراش حریق و تصادف صبح امروز در رشت 2 کشته برجای گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی رفیعی افزود: در ساعت 5 و 43 دقیقه صبح سه شنبه طی تماس شهروندان با سامانه سه رقمی 125 مبنی بر وقوع حریقی واقع در محله کسبخ، کوچه ششم بلافاصله هفت دستگاه خودروی اطفائیه به همراه 19 نفرآتش نشان در مدت کمتر از سه دقیقه در محل حاضر و نسبت به مهار و اطفای حریق اقدام کردند.

وی اظهارداشت: قراردادن بخاری برقی روشن در مجاورت اجسام قابل اشتعال (پتو) موجب بروز آتش سوزی شد که در این حادثه مردی 73 سالi به دلیل سوختگی شدید فوت کرد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی رشت گفت: در ساعت 6 و 13 دقیقه صبح امروز نیز وقوع تصادفی در خیابان امام خمینی(ره) ابتدای حاجی آباد به سازمان اطلاع داده شد که بلافاصله سه دستگاه خودروی اطفائیه و نجات به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه خواب آلودگی راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید و انحراف به چپ آن باعث تصادف با یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خاور حمل مرغ شد که بر اثر شدت برخورد، راننده پراید سواری در دم فوت کرد.

رفیعی ادامه داد: آتش نشانان پس از ایمن کردن محل و خارج کردن جسد با تحویل مورد به ماموران نیروی انتظامی به ایستگاه های خود مراجعه کردند.

کد خبر 1791399

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha