۳۰ دی ۱۳۹۱، ۷:۳۱

ارسال گزارش انتشار گلوله‌های نفتی سواحل دریای خزر به وزارت امور خارجه

ارسال گزارش انتشار گلوله‌های نفتی سواحل دریای خزر به وزارت امور خارجه

معاون دریایی سازمان محیط زیست درباره پیگیری این سازمان برای انتشار گلوله های نفتی در دریای خزر گفت: در حال حاضر گزارش انتشار گلوله های نفتی پروسه حقوقی خود را طی می‌کند و در بهار 92 از طریق معاونت حقوقی سازمان به وزارت امور خارجه ارسال می‌شود.

عبدالرضا کرباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب اظهار داشت: در حال حاضر گزارش انتشار گلوله های نفتی پروسه حقوقی خود را طی می کند و در بهار 92 از طریق معاونت حقوقی سازمان به وزارت امور خارجه ارسال می شود.

معاون دریایی سازمان حفاظت از محیط زیست ادامه داد: در شهریور ماه امسال گلوله های نفتی کشور آذربایجان سواحل دریای خزر را آلوده کرد که از همان ابتدا کار پاکسازی سواحل توسط نیروهای محیط زیست آغاز شد و سرانجام در اواسط مهرماه 25 تن گلوله نفتی از سواحل دریای خزر جمع آوری شد.

وی اضافه کرد: همچنین از همان زمان که گلوله های نفتی سواحل دریای خزر را آلوده کرد، این گلوله ها برای آنالیز به آزمایشگاه ارسال شد که گزارش این موضوع هم اکنون مراحل حقوقی خود را طی می کند.

به گزارش مهر، کرباسی پیش از این گفته بود: طرح شکایت پروسه ای 6 تا 7 ماه زمان می برد که نتایج انگشت نگاری مشخص شود تا پس از آن از طریق وزارت امور خارجه پیگیر صدمات وارده باشیم.

کد خبر 1791989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha