۲۹ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۴۳

«دوست مادام مگره» از چاپخانه‌ خارج شد

«دوست مادام مگره» از چاپخانه‌ خارج شد

رمان پلیسی «دوست مادام مگره» نوشته ژرژ سیمنون با ترجمه عباس آگاهی به تازگی توسط انتشارات جهان کتاب منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، «دوست مادام مگره» نوشته ژرژ سیمنون با ترجمه عباس آگاهی، یکی دیگر از رمان‌های مجموعه سربازرس مگره است. خلاف همه داستان‌های سربازرس مگره که مادام مگره دخالت زیادی در کار همسرش ندارد، این بار خانم مگره در حل معمایی او را یاری می‌دهد که در آن شبکه‌ای تبهکار که به جعل اوراق هویت و قاچاق انسان مشغول است، به دام می‌افتد.

مادام مگره در ملاقاتی تصادفی با زنی خارجی که به زبان فرانسه مسلط است، اما کودکی دارد که اصلا این زبان را درک نمی‌کند، به ماجرایی راه می‌یابد که پیچیده و پررمز و راز است. در تعقیب ماجرا، پرده از یک قتل برداشته می‌شود و سرنخ‌ها به کارگاه صحافی اسم و رسم‌داری در کوچة تورن ختم می‌شود که استادکاری فلاماندی از سال‌ها پیش در آن مشغول کار است ...

«دوست مادام مگره» رمانی دیگر از سری رمان‌های سربازرس مگره نوشته ژرژ سیمنون نویسنده بلژیکی است. یکی از مجموعه رمان‌های جنایی که این سیمنون نوشته با محوریت شخصیت محبوب سربازرس مگره است، که البته این کتاب از مجموعه رمان‌های سربازرس به جای پرداخت مستقیم به مگره و ماجراهایش، به مشکلی که برای همسر وی پیش می‌آید، پرداخته و مگره باید این بار معمایی را که برای همسرش پیش می‌آید، حل کند.

این کتاب به تازگی به عنوان بیست و ششمین کتاب از مجموعه کتاب‌های پلیسی نقاب توسط انتشارات جهان کتاب از چاپخانه خارج شده است.

کد خبر 1792425

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha