۲۷ دی ۱۳۹۱، ۱۲:۰۱

مرادی در گفتگو با مهر:

مشکلی در انتخابات هیئت کشتی اصفهان به وجود نمی‌آید/ طبق آیین‌نامه عمل می‌کنیم

مشکلی در انتخابات هیئت کشتی اصفهان به وجود نمی‌آید/ طبق آیین‌نامه عمل می‌کنیم

اصفهان - خبرگزاری مهر: رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: با تشکیل کمیته فنی هیچ تردیدی در صحت انتخابات رئیس هیئت کشتی استان به وجود نمی‌آید و ما در این زمینه طبق آیین‌نامه عمل خواهیم کرد.

غلامعلی مرادی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایط حضور در انتخابات رئیس هیئت کشتی استان اصفهان گفت: حداقل مدرک تحصیلی برای شرکت در انتخابات، مدرک فوق دیپلم می باشد و هیچ مدرک و مقام کسب شده‌ای در معادل با مدرک تحصیلی متقاضیان قابل قبول نیست.

وی در مورد شرایط برگزاری این دوره از انتخابات گفت: با دستور مدیر کل ورزش استان اصفهان کمیته ای تحت عنوان کمیته فنی مجامع شکل گرفته و این کمیته متشکل از 9 عضو می باشد که قبل از برگزاری هر مجمعی این کمیته فنی تشکیل و صلاحیت نامزدها و اعضاء مجمع را مورد بررسی قرار می دهد. و با توجه به وجود این کمیته هر گونه شک و شبهه ای در مورد برگزاری این انتخابات از بین می رود.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در انتخابات گفت: شرایط عمومی شرکت در این انتخابات برای همه یکسان است و شرایطی از جمله تابعیت جمهوری اسلامی، اعتقاد به حکومت جمهوری اسلامی، تابعیت از دین اسلام، نداشتن سوء سابقه، حداقل 30 سال سن و داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم در هر رشته ای از جمله شرایط برای هر فرد کاندید است.

وی در مورد شرایط اختصاصی نیز افزود: در حال حاضر در آئین نامه فدراسیون هیچ شرط اختصاصی برای شرکت در انتخابات وجود ندارد و هر فردی با هر سابقه ای اگر شرایط عمومی را داشته باشد می تواند در این انتخابات شرکت کند.

مرادی ادامه داد: بنده به عنوان یک کارشناس ورزشی معتقد هستم که باید یک سری از شرایط اختصاصی نیز برای متقاضیان در این آیین نامه آورده شود تا متقاضیان حداقل آشنایی در زمینه ورزش مورد نظر را داشته باشند، زیرا این مورد بسیار در موفقیت آن ها نقش خواهد داشت.

وی گفت: تا چند سال گذشته شرایط موجود در آیین نامه به گونه ای بود که کسانی که دارای مقام در برخی از مسابقات بودند از داشتن مدرک تحصیلی معاف بودند ولی در حال حاضرآیین نامه به صراحت می گوید که حداقل مدرک تحصیلی فرد کاندید باید فوق دیپلم در هر رشته ای باشد.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: فرد متقاضی فقط در شرایطی می تواند مدرک تحصیلی خود را در آینده ارائه دهد که دانشجوی مقطع لیسانس باشد و دانشگاه در مورد آن فرد گواهی دهد که در صورت ترک تحصیل این دانشجو در مقطع لیسانس، به وی مدرک فوق دیپلم داده می شود. در غیر این صورت باید اصل مدرک تحصیلی خود را به کمیته ارائه دهد.

وی در مورد زمان انتخابات گفت: زمان انتخابات هنوز مشخص نشده ، ما ثبت نام از کاندید ها را انجام داده ایم و در حال حاضر در مرحله بررسی حراستی هستیم. به محض اینکه این مرحله به پایان برسد، ما زمان پیش نهادی مجمع را به اداره کل و فدراسیون ارائه می دهیم. زیرا برای روز انتخابات حضور مدیر کل و نماینده فدراسیون الزامی است.

مرادی با اشاره به اظهارات برخی منتقدان پیرامون صحیح نبودن این انتخابات و مسائل حاشیه‌ای آن اضافه کرد: با توجه به این که اعضاء پیشنهادی مجمع را هیئت‌ها اعلام می کنند، شبهه ای به وجود آمده است که هیئت ها مهندسی کرده و اعضاء مجمع را از قبل چینش کرده‌اند.

وی گفت: آیین نامه همه شرایط را صراحتا بیان می کند و با وجود ایجاد کمیته فنی مجامع که شرایط تمام این اعضاء پیشنهادی را مورد بررسی قرار می دهد، من با صراحت اعلام می کنم که هیچ مشکلی در این دوره از انتخابات پیش نخواهد آمد.

کد خبر 1792485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha