۲۸ دی ۱۳۹۱، ۹:۴۰

غلامی با مهر مطرح کرد:

اعلام برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ورامین، قرچک و پیشوا در دهه فجر

اعلام برنامه های اداره تبلیغات اسلامی ورامین، قرچک و پیشوا در دهه فجر

ورامین - خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا از برنامه های این اداره در سی و چهارمین سالگرد پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی در دهه فجر خبر داد.

حجت الاسلام رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اداره تبلیغات اسلامی ورامین  برنامه های دیگری را  در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب دنبال می کند که یکی از برنامه ها کمیته قرآنی است که این اداره اجرا می کند و برنامه های مفصل دیگری در خصوص دهه مبارک فجر خواهیم داشت.

وی افزود: کرسیهای تلاوت در محافل قرآنی و مساجد، تجلیل از برترینهای قرآنی مؤسسات، مسابقات قرآنی والفجر، اعزام قاریان برای تجدید بیعت با امام(ره) و مقام معظم رهبری به مرقد حضرت امام(ره) از برنامه های دیگر این اداره در دهه فجر است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا عنوان داشت: برپایی نمایشگاه قرآنی برای ایجاد رقابت مؤسسات، اعزام قاریان و گروه تواشیح قرآنی به محافل و مجالس، همکاری در اعزام مربیان قرآنی از جمله برنامه های این اداره در دهه مبارک فجر است.

اعطای گواهینامه به برترینهای قرآنی

وی ادامه داد: این اداره امسال برنامه ویژه ای دارد؛ از کسانی که در روخوانی و روانخوانی قرآن مسلط هستند در دهه مبارک فجر از 12 بهمن تا 22 بهمن آزمونی گرفته می شود و گواهی نامه قرآنی به کسانی که در روخوانی و روانخوانی تسلط لازم را دارند از طرف این اداره تقدیم آنها می شود و این از برنامه هایی است که در رابطه با کمیته قرآنی ستاد دهه مبارک فجر اجرا می شود.

کد خبر 1793178

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha