۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۴:۴۸

برای حضور در لیگ جهانی؛

ولاسکو 11 اسفند به ایران باز می‎‌گردد/ آغاز اردوی تیم ملی والیبال از 12 اسفند

ولاسکو 11 اسفند به ایران باز می‎‌گردد/ آغاز اردوی تیم ملی والیبال از 12 اسفند

سرپرست تیم ملی والیبال با تاکید بر اینکه خولیو ولاسکو یازده اسفند ماه برای آغاز تمرینات این تیم به ایران باز می‎گردد، تاکید کرد که همزمان با آمدن ولاسکو اردوهای تیم ملی نیز آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، طبق اعلام امیر خوش‌خبر اردوی تیم ملی والیبال با حضور بازیکنان هشت تیمی که به مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر صعود نمی‌کنند، از 12 اسفندماه آغاز می‌شود. بازیکنان چهار تیم برتر هم از اوایل فروردین ماه سال آبنده به اردو ملحق خواهند شد.

وی در مورد اعضای کادر فنی تیم ملی و تیم زیر 23 سال هم اظهارداشت: هدایت تیم  ملی را ولاسکو و دستیارانش بر عهده می‌گیرند و قرار است برای تیم "ب" هم از میان مربیان لیگ برتری سرمربی و کمک‌هایش را انتخاب شوند  تا زیر نظر سیچلو این تیم را آماده کنند.

خوش خبر در ادامه افزود: برنامه اردویی همانند سال گذشته است و 3 روز تمرین صبح و عصر و یک روز استراحت را در برنامه قرار دادیم. ضمن اینکه مربی وزنه برداری هم قرار است با شروع اردوها به تیم ملحق شود. در مورد انتخاب بازیکنان هم باید بگویم برای تیم ملی زیر 23 سال 24 بازیکن و برای تیم ملی بزرگسالان 18 بازیکن در ابتدای شروع اردوها به تیم ملی دعوت می‌شوند.

سرپرست تیم ملی والیبال با اشاره به رویدادهای پیش روی والیبال ایران گفت: برای تیم زیر 23 سال بازی‌های کشورهای اسلامی در اندونزی و مسابقات زیر 23 سال جهان در برزیل را در پیش داریم. برای تیم ملی هم مسابقات لیگ جهانی، جام ملت‌های آسیا، مسابقات جایزه بزرگ ژاپن و بازی‌های آسیایی 2014 کره جنوبی و مسابقات وردکاپ را درپیش داریم.

خوش خبر افزود: در مورد بازی‌های دوستانه هم در حال مذاکره و انجام هماهنگی‌های  لازم هستیم تا برای تیم ملی بزرگسالان و زیر 23 سال بتوانیم چند بازی را تدارک ببینیم. مثلا بلغارستان خوستار بازی با ایران است اما هنوز این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده است. به هر حال قرار است ولاسکو از نفوذش استفاده کند و با سرمربیان مطرح سایر تیم‌ها صحبت کند و چند بازی تدارکاتی را برای ایران فراهم کند.
 
سرپرست تیم ملی والیبال در پایان گفت: خولیو ولاسکو 11 اسفند ماه به تهران می‌آید و سیچلو هم با اتمام کارش در لیگ ایتالیا اواخر فروردین ماه به اردوی تیم ملی می‎پیوندد. 
کد خبر 1793503

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha