۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۵:۱۰

اخبار تبلیغات بوشهر/

اختصاص اعتبار 200 میلیون ریالی به تبلیغات اسلامی تنگستان

اختصاص اعتبار 200 میلیون ریالی به تبلیغات اسلامی تنگستان

بوشهر - خبرگزاری مهر: اختصاص اعتبار دویست میلیون ریالی به تبلیغات اسلامی تنگستان، نشست کمیته هیئات مذهبی و کانون اسلامی ستاد دهه فجر دشتی و اهدای کتاب تفسیر جزء 30 قرآن کریم به روحانیون کنگانی عنوان خبرهای کوتاه تبلیغات اسلامی بوشهر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست تبلیغات اسلامی تنگستان از اختصاص اعتبار دویست میلیون ریالی جهت تعمیر و تجهیز این اداره خبر داد.

حجت الاسلام آیت اندرزیان با اعلام این خبر گفت: با رایزنی های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و پی گیری اداره تبلیغات اسلامی تنگستان، از سوی فرمانداری تنگستان اعتبار 200 میلیون ریالی برای تعمیر و تجهیز این اداره اختصاص یافته است.

وی با تقدیر از مدیرکل تبلیغات اسلامی استان به واسطه رایزنی با فرماندار تنگستان برای اختصاص این اعتبار، ابراز امیدواری کرد با تامین اعتبار ضمن انجام تعمیرات اساسی و خرید بسیاری از تجهیزات اداری، شاهد انگیزه ای مضاعف در کارکنان این اداره و به تبع آن افزایش سطح کمی و کیفی فعالیت‌های این اداره باشیم.

جلسه کمیته هیئات مذهبی و کانون اسلامی ستاد دهه فجر دشتی

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی جلسه کمیته هیئات مذهبی و کانون های اسلامی ستاد دهه فجر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی برگزار شد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی دشتی در این جلسه گفت: امسال برنامه های فرهنگی مانند: جشن میلاد پیامبر اسلام صلی الله علیه و اله و امام جعفر صادق علیه السلام، زنگ انقلاب، برگزاری جشن در مساجد شهرستان، محافل انس با قرآن و مسابقات ورزشی در دستور کار کمتیه هیئات مذهبی و کانون های اسلامی ستاد دهه فجر شهرستان دشتی قرار دارند.

حجت الاسلام سعید توکلیان در ادامه در سخنانی خواستار ارائه و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم شد.
در پایان این جلسه برنامه هایی از قبیل گفتمان انقلاب، مسابقات فرهنگی، محفل انس با قرآن و شب شعر انقلاب به تصویب رسید.

اهداء کتاب تفسیر جزء 30 قرآن کریم به روحانیون کنگانی

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان از اهداء کتاب تفسیر جزء 30 قرآن کریم به روحانیون این شهرستان خبر داد.
حجت الاسلام رحیم اهرمی با اشاره به سخنی از امام علی (ع) گفت: کتاب بوستان داشمندان است و اداره تبلیغات اسلامی با اهداء کتاب، تغذیه فکری روحانیون را از اولویت های فرهنگی خود می داند.

وی در ادامه  افزود: با هماهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر به جهت آموزش تخصصی روحانیون مستقر تعداد هفت جلد کتاب تفسیر جزء 30 قرآن کریم به این عزیزان جهت شرکت در آزمونی که اسفند ماه 91 در آن اداره کل برگزار می شود اهداء شد.

گفتنی است، در این کتاب کلمات دشوار قرآن کریم ترجمه و تبیین شده است.

لزوم تخصیص بودجه های استانی برای دشتی

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی در دیدار با معاون اداری مالی خواستار تخصیص بودجه های های کمیته برنامه ریزی برای تجهیز تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی شد.

حجت الاسلام سعید توکلیان در این جلسه افزود: با عنایت به دستورات و آموزه های دینی اسلام بر ضرورت رعایت صرفه جویی و شرایط اقتصادی جامعه پرداختن به راه های نوین صرفه جویی در راستای جلوگیری از اسراف از اولویت های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی محسوب می شود.

وی  ادامه داد: با توجه به اینکه در کمیته برنامه ریزی امسال برای تعمیر و تجهیز اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی مبلغ 200 میلیون ریال اختصاص داده شده امیداورایم این مبلغ هرچه سریع تر جذب، و نسبت به مرتفع شدن کمبود های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی اقدام شود.

اعزام دومین گروه قاریان تنگستانی به جلسه مجمع قاریان و حافظان استان بوشهر

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی تنگستان از اعزام دومین گروه از قاریان تنگستانی جهت حضور در جلسه مجمع قاریان و حافظان استان بوشهر خبر داد.

 عبدالحسین ناصری با اعلام این خبر گفت: دومین جلسه آموزشی و هم اندیشی قاریان و حافظان استان بوشهر در مسجد حضرت قائم (عج) شهر بوشهر برگزار شد و به همت کانون قرآن تبلیغات اسلامی تنگستان تعداد 15 نفر از قاریان مستعد این شهرستان با یک دستگاه مینی بوس جهت حضور در این جلسه به مرکز استان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این جلسه به منظور آموزش تخصصی قاریان و حافظان استان و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده استادان، پیشکسوتان و مسئولین قرآنی استان بصورت دو هفته یکبار برگزار می شود تاکید کرد: رفع مشکل وسیله ایاب و ذهاب جهت جابجایی قاریان شهرستان در این هفته با پی گیری کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و همکاری امام جمعه اهرم و اداره آموزش و پرورش تنگستان صورت گرفته است.

کد خبر 1793505

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha