۳۰ دی ۱۳۹۱، ۹:۲۴

اکبرنژاد به مهر گفت:

دو اردوی آماده سازی و یک تورنمنت بین المللی برای آزادکاران جوان

دو اردوی آماده سازی و یک تورنمنت بین المللی برای آزادکاران جوان

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان ضمن تشریح برنامه‌های آماده سازی این تیم از اعزام به یک تورنمنت بین المللی خبر داد.

تقی اکبرنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: طبق برنامه مدونی که برای آماده سازی آزادکاران جوان در نظر داریم، پس از برگزاری رقابتهای قهرمانی کشور در روزهای 26 و 27 بهمن ماه در بروجرد، نفرات برتر را از روز اول اسفندماه به اردوی آماده سازی دعوت خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ما تا پایان سال دو مرحله اردوی آماده سازی برای آزادکاران جوان در نظر گرفته ایم که بعد از برگزاری این دو مرحله، تیم منتخبی را برای حضور در تورنمنت بین المللی سیراکوف بلغارستان به این کشور اعزام خواهیم کرد. این تورنمنت بین المللی روز 9 فروردین سال آینده در شهر صوفیه برگزار می شود که می تواند میدان بسیار خوبی برای تجربه اندوزی کشتی گیران جوان به حساب آید.

سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان ادامه داد: بعد از برگزاری دو اردوی آماده سازی و حضور در تورنمنت بین المللی سیراکوف باید برخی از آزادکاران را مهیای حضور در جام بین المللی تختی کنیم که این تورنمنت داخلی نیز برا ما اهمیت فراوانی دارد.

اکبرنژاد در خاتمه گفت: تمامی برنامه ای آماده سازی ما برای حضوری هر چه بهتر و قوی تر در رقابتهای آسیایی و جهانی سال آینده تدوین و اجرایی خواهد شد و ما قصد داریم با تمام تلاش در این دو آوردگاه بین المللی به نتایج مطلوبی دست یابیم.

کد خبر 1793810

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha