۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۵۶

سرهنگ معین:

همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در اسفراین برگزار می شود

همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر در اسفراین برگزار می شود

اسفراین - خبرگزاری مهر: دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اسفراین گفت: همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر با حضور اعضای این ستاد در اسفراین برگزار می شود.

سرهنگ حمید معین در گفتگو با خبرنگار مهر، عنوان کرد: همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر عصر یکشنبه با حضور رییس، معاونان و دیگر اعضای  ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر و نیز اعضای گروه های تذکر لسانی شهرستان اسفراین در سالن اجتماعات شهید فهمیده مجتمع فرهنگی ورزشی جوانان بسیج شهرستان برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این همایش را در آستانه هفته وحدت، تبیین فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از ارزش های اسلام ناب محمدی ذکر کرد و افزود: زنده نگاه داشتن فرهنگ تذکر لسانی به عنوان پیام مهربانی مایه اصلاح جامعه اسلامی بوده و همانند نماز بر همگان واجب است.

سرهنگ معین در ادامه با اشاره به کسب رتبه اول اسفراین در اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر در کشور، اظهار داشت: در سال جاری فعالیت های 25 گروه امربه معروف و نهی از منکر در قالب گروه های 15 تا 20 نفره در معابر شهری به خصوص در مراکز خرید موثر واقع شده و لازم است از فعالیت خالصانه این گروه ها تقدیر به عمل آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اسفراین اضافه کرد: با اجرای طرح همیاران امر به معروف و نهی از منکر نیز که به زودی با همکاری آموزش و پرورش اجرایی خواهد شد، می توان بیش از گذشته زمینه  فرهنگ عفاف و حجاب را در خانواده و جامعه نهادینه کرد.
 

کد خبر 1795350

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha