۱ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۳۵

در راستای مبارزه با بدعت‌ها؛

مبلغات سنتی شهمیرزاد ساماندهی می‌شوند

مبلغات سنتی شهمیرزاد ساماندهی می‌شوند

مهدیشهر-خبرگزاری مهر: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر از شناسایی و ساماندهی مبلغات سنتی شهمیرزاد خبر داد و گفت: این طرح در راستای مبارزه با بدعت ها انجام می شود.

حجت الاسلام غلامرضا زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه مبلغات سنتی شهمیرزاد ساماندهی می شوند افزود:  این طرح در شهمیرزاد و روستاهای تابعه آن برای 45 نفر از بانوان مبلغ سنتی با هدف نظارت بر فعالیت های تبلیغی و آموزشی ایشان اجرا می شود.

وی تصریح کرد: این طرح در راستای عمل به وظایف، اهداف و سیاست های سازمان تبلیغات اسلامی و بمنظور جلوگیری از خرافات و بدعت های موجود در اینگونه جلسات اجرا خواهد شد.

زاهدی مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار، نفی خرافات رایج در جامعه، پاسخگویی به نیاز50 درصدی جمعیت بانوان، جلوگیری از به هدر رفتن انرژی تبلیغی و هدایت و نظارت بر فعالیت های تبلیغی خواهران مبلغه را از دیگر اهداف طرح شناسایی مبلغات سنتی برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر گفت: خواهران مبلغه، مبلغات سنتی و خانم های جلسه ای  بانظارت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی از کلاسهای آموزشی تخصصی که بزودی با استفاده از اساتید مجرب برگزار می شود استفاده خواهند کرد.

زاهدی در خاتمه تصریح کرد: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهدیشهر در نظر دارد با ساماندهی و شناسایی مبلغات سنتی و برگزاری کلاس های آموزشی در زمینه روخوانی، روانخوانی و مفاهیم قرآن کریم، همچنین آموزش احکام ویژه بانوان سطح کیفی آنان را افزایش دهد تا از سواد علمی و دینی کافی بهره ببرند.

کد خبر 1795457

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha