۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۰۲

در غیبت فرنگی کاران المپیکی؛

تیمی متحول شده و جوان در جام جهانی کشتی به میدان می رود

تیمی متحول شده و جوان در جام جهانی کشتی به میدان می رود

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با توجه به غیبت ملی پوشان المپیکی در آخرین اردوی آماده سازی از حضور تیمی جوان و متحول شده در رقابتهای جام جهانی 2013 تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه آخرین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از روز دهم بهمن ماه، بدون حضور حمید سوریان، امید نوروزی، سعید عبدولی، حبیب اله اخلاقی و قاسم رضایی آغاز خواهد شد، سرپرست تیم ملی نیز از حضور فرنگی کاران دوم و جوان اردوی تیم ملی برای حضور در رقابتهای جام جهانی خبر داد.

حسام الدین جعفری با تایید این مطلب به خبرنگار مهر گفت: ما در اردوهای قبلی از این نفرات دعوت کرده بودیم که متاسفانه هرکدام بنا به دلایلی در تمرینات حضور نیافتند، بدین ترتیب اردوی آخر بدون دعوت از این فرنگی کاران آغاز خواهد شد و طبیعتا ترکیب تیم شرکت کننده در جام جهانی نیز کاملا متحول شده و متفاوت خواهد بود.

وی تصریح کرد: اردوهای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی به هر شکل ممکن تا رقابتهای جام جهانی ادامه خواهد داشت که آخرین مرحله از این تمرینات نیز با دعوت از حدود 40 فرنگی کار از روز دهم بهمن ماه تا زمان برگزاری جام جهانی در خانه کشتی برپا می‌شود. ضمن اینکه از جمع فرنگی کاران المپیکی کشورمان، تنها بشیرباباجانزاده در وزن 120 کیلوگرم در اردوی آخر حضور دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور تیمی متحول شده و جوان در رقابتهای جام جهانی 2013 تهران در حالی صورت می گیرد که تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با هدایت محمد بنا در سه دوره قبلی این پیکارها عنوان قهرمانی را از آن خود کرده اند و همچنان از فرنگی کاران انتظار حفظ و تکرار قهرمانی می رود.

کد خبر 1795919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha