۲ بهمن ۱۳۹۱، ۱۶:۱۹

دولتخواه در گفتگو با مهر:

طرح تلاوت قرآنی"ذکر"با حضور قاریان بین المللی در پرند اجرا می شود

طرح تلاوت قرآنی"ذکر"با حضور قاریان بین المللی در پرند اجرا می شود

پرند - خبرگزاری مهر: یک مبلغ دینی از برگزاری و اجرای طرح تلاوت قرآنی"ذکر" با حضور قاریان بین المللی و ممتاز کشوری در شهرجدید پرند خبر داد.

حجت الاسلام دولتخواه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح تلاوت قرآنی"ذکر" با حضور قاریان بین المللی و ممتاز کشوری و اقشار مختلف مردم بخصوص جوانان با عنوان"هر هفته تا نوروز با قرآن" در مسجد باب الحوائج (ع) پرند واقع در فاز یک برگزار می شود.

ترویج قرآن و عترت(ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری

امام جماعت مسجد باب الحوائج (ع) پرند با بیان اینکه این مراسم هر پنج شنبه و بعد از نماز مغرب و عشاء اجرا می شود، افزود: برگزاری این مراسم با هدف ترویج قرآن و عترت(ع) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری همان گونه که فرمودند "منبرهای قرآنی تشکیل دهید"صورت می گیرد.

دولتخواه با اشاره به تلاش و همت مرکز رسیدگی به امور مساجد در این خصوص گفت: با برنامه ریزی این مرکز در 110 مسجد استان تهران این برنامه اجرا می شود و مسجد باب الحوائج (ع) پرند نیز به لحاظ قدمت و فعالیت های فرهنگی 14 ساله برای این امر درنظر گرفته شد.

این مبلغ دینی، قاری این هفته طرح تلاوت قرآنی ذکر را حجت الاسلام محمد جواد موسوی درچه ای عنوان کرد و افزود: قاریانی نظیر کریم منصوری، مهدی عادلی، مشهدی پور، رضی ئی، پورزرگری، رفیعی، رضاییان و طوسی به صورت هفتگی به قرائت قرآن در این مراسم خواهند پرداخت.

ادامه طرح تلاوت قرآن به صورت ماهانه در پرند

دولتخواه با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را در این راه به کار خواهیم گرفت، گفت: سعی خواهیم کرد بعد از پایان این طرح هفتگی، جهت استفاده جوانان از محضر قرآن و پیاده سازی آن در برنامه زندگی مردم، تلاوت قرآن به صورت ماهانه ادامه پیدا کند.

کد خبر 1796834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha