۷ بهمن ۱۳۹۱، ۱۷:۱۶

پازوکی عنوان کرد:

175 متکدی از سطح بروجرد جمع آوری شد/ نبود امکانات برای نگهداری

175 متکدی از سطح بروجرد جمع آوری شد/ نبود امکانات برای نگهداری

خرم آباد - خبرگزاری مهر: سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد از جمع آوری 175 متکدی از سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی پازوکی ظهر شنبه در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان استان لرستان با تاکید بر اینکه بر اساس قانون تکدی گری جرم محسوب می شود، اظهار داشت: در این راستا دستگاههای اجرایی مرتبط باید اقدام به جمع آوری متکدیان از سطح شهرها کنند.

وی با بیان اینکه فرمانداریها در این زمینه تنها عامل نظارتی محسوب می شوند، گفت: دستگاههایی مانند بهزیستی، شهرداری، نیروی انتظامی و دادگستری باید اقدام به ساماندهی متکدیان در سطح شهرهای استان لرستان کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به برگزاری جلسات برای ساماندهی متکدیان در این شهرستان گفت: تا کنون سه جلسه برای ساماندهی متکدیان سطح شهر بروجرد برگزار شده است.

پازوکی همچنین با اشاره به انجام کارهای فرهنگی در این زمینه نیز بیان داشت: نصب بنر، ساخت برنامه های رادیویی، فرهنگسازی میان شهروندان بروجردی و ... از جمله اقدامت صورت گرفته در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به جمع آوری 175 متکدی از سطح شهرستان بروجرد در سالجاری، گفت: در سال گذشته نیز حدود 246 نفر متکدی از سطح شهرستان بروجرد جمع آوری شده است.

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد با اشاره به مشکلات موجود در زمینه ساماندهی متکدیان در این شهرستان گفت: نبود امکانات برای نگهداری متکدیان، عدم وجود امکانات برای جمع آوری متکدیان، کمبود اعتبارات، عدم برخورد قانونی لازم با متکدیان و ... از جمله مشکلات موجود در این شهرستان است.

کد خبر 1800944

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha