۸ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۰۵

روشن در گفتگو با مهر:

قلعه‌نویی خودش را محکوم می‌کند/ انتقاد از دربی چه ربطی به اجنبی‌پرستی دارد؟

قلعه‌نویی خودش را محکوم می‌کند/ انتقاد از دربی چه ربطی به اجنبی‌پرستی دارد؟

پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه امیر قلعه نویی با انتقاد از کارشناسان خودش را محکوم می‌کند،گفت: نمی‌دانم نظر کارشناسان درباره دربی چه ارتباطی به اجنبی بودن و بی وجدان بودن آنها دارد.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص صحبت‌های امیر قلعه نویی مبنی بر اینکه "بعضی کارشناسان و قلم به دستان اجنبی پرست، بی وجدانند"، اظهار داشت: بد نیست که امیر قلعه نویی روشن‌تر صحبت کند چون با این حرف‌ها خودش را محکوم می‌کند. کاش قلعه نویی به جای اینکه دیگران را محکوم کند راحت با این مسئله کنار می‌آمد و می‌گفت می‌خواهد تیمش برای قهرمان شدن نبازد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم صحبت کردن درباره دربی و نظر دادن در این خصوص چه ربطی به اجنبی و بی وجدان بودن دارد. کاش استقلال به جای اینکه به جایگاهش در جدول نگاه کند، به فکر دربی و ارائه یک بازی مردم پسند بود. البته پرسپولیس هم با احتیاط در این مسابقه بازی کرد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه گفته می‌شود قلعه نویی برای حفظ رکورد نباختنش در دربی استقلال را با احتیاط روانه میدان کرده است، گفت: فوتبال، وزنه برداری یا دو و میدانی نیست که رکورد داشته باشد. این موضوع جدیدا در فوتبال ما باب شده است. تیم‌ها باید از این فکرهای غیر فوتبالی خارج شوند.

کد خبر 1801250

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha