۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۳۰

با معرفی نفرات برگزیده/

هجدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی پایان یافت

هجدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی پایان یافت

قم - خبرگزاری مهر: برگزیدگان هجدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه معرفی و از سوی آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم اختتامیه هجدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه که شامگاه دوشنبه در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی‌(ره) قم برگزار شد، نفرات برگزیده معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

بر اساس اعلام هیئت داوران، سیدصادق احسانی از افغانستان در رشته حفظ کل قرآن کریم ، سیدصمدالدین صمداف از تاجیکستان در رشته قرائت قرآن ، سیداحمدآقا حسینی از افغانستان در رشته تبلیغ قرآن محور و سیدمهدی حسینی از افغانستان در رشته حفظ حدیث و ادعیه به عنوان نفرات اول این المپیاد معرفی شدند.
 
همچنین نوریه حسینی از افغانستان  در رشته تبلیغ قرآن محور، حورا خراسانی از عراق در رشته حفظ حدیث و ادعیه موفق به کسب رتبه های برتر شدند.
 
در رشته ترجمه کتاب مریم هاشمی از عراق رتبه دوم ، امان الله شفائی از افغانستان در رشته مقاله‌نویسی رتبه اول ، محمدحسن ذاکری از پاکستان در رشته وبلاگ‌نویسی در مقطع دکتری رتبه دوم و در رشته تفسیر و معارف قرآنی در مقطع کارشناسی ارشد عبدالحکیم وحیدی از افغانستان موفق به اخذ رتبه اول شد.

روح الله فیاضی از افغانستان رتبه دوم رشته قرائت قرآن، محمد افضل ایمانی از پاکستان رتبه سوم قرائت قرآن، صادق محلاتی از عراق رتبه دوم رشته ترتیل قرآن، محمد غی از سنگال رتبه سوم رشته ترتیل، میرزام‌الدین میرزا نظر از تاجیکستان رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم و حسن علیرضالو از ایران رتبه سوم رشته حفظ قرآن کریم هجدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه به خود اختصاص دادند.

محمد عسکری مقدس از پاکستان موفق به اخذ رتبه دوم رشته حفظ حدیث و ادعیه ، سیدمرتضی علوی از افغانستان در رشته مناجات‌خوانی رتبه سوم ، عثمان سویا از تانزانیا رتبه سوم رشته تبلیغ قرآن محور ، راضیه محمدی از عراق در رشته ترتیل قرآن کریم رتبه سوم ، حکیمه ناصری از افغانستان رتبه سوم رشته حفظ کل قرآن کریم و مواهب خطیب از عراق رتبه دوم رشته تبلیغ قرآن محور را به دست اوردند.
 
هیئت داوران هجدهمین المپیاد بین‌المللی قرآن و حدیث جامعه المصطفی العالمیه در رشته تبلیغ قرآن فاطمه بتول جنتی از پاکستان را به عنوان رتبه سوم ، حسین مدرسی از افغانستان را در رشته پایان‌نامه به عنوان رتبه اول ، حب الله نجفی از عراق در  رشته دعا در مقطع دکتری را به عنوان رتبه دوم ، فهیمه سیدسعادتی از جمهوری اسلامی ایران را به عنوان رتبه دوم رشته تألیف کتاب  ، مهدی هاشمی از افغانستان را به عنوان رتبه اول حفظ کل قرآن کریم و غلامرضا رضوانی از افغانستان را به عنوان رتبه اول حفظ 20 جزء قرآن و حسن یعقوبی از افغانستان را به عنوان رتبه اول رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم معرفی کرد.
 
در رشته معارف قرآنی نیز رحمت الله راشدی از افغانستان رتبه اول ، بخه افروز مهدی از هند  رتبه اول رشته معارف حدیث در مقطع کارشناسی ارشد ، نجمه کریمی از افغانستان رتبه اول رشته دعا مقطع کارشناسی ارشد ، فاطمه موسوی از افغانستان رتبه اول در رشته معارف قرآنی و حدیثی مقطع کارشناسی ، ریحانه رییسی از پاکستان رتبه اول در رشته معارف قرآنی و حدیثی مقطع کاردارنی و به سارا آصفی از جمهوری اسلامی ایران رتبه اول رشته معارف قرآنی و حدیثی ویژه دانشجویان را به خود اختصاص دادند.
 
کد خبر 1803165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha