۱۰ بهمن ۱۳۹۱، ۱۳:۰۶

توفیق در گفتگو با مهر:

تیم بسکتبال ماهان یکی از بخت های قهرمانی است/ ناکامی ماهشهر در مهار ضد حملات

تیم بسکتبال ماهان یکی از بخت های قهرمانی است/ ناکامی ماهشهر در مهار ضد حملات

اصفهان - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر معتقد است تیم بسکتبال فولادماهان یکی از شانس های قهرمانی این دوره از رقابت های لیگ برتر بسکتبال است.

علی توفیق در گفتگو با خبرنگار مهر درخصوص دیدار تیمش مقابل فولادماهان در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بسکتبال گفت: ما خیلی بد بازی کردیم. تیم ما اگر شانس پیروزی دراین دیدار را نداشت اما از طرفی انتظار باخت با این اختلاف هم را نداشت.

وی افزود: بازیکنان ما در حمله تمرکز لازم را نداشتند و از طرفی تیم مقابل بواسطه برخورداری از بازیکنان بلندقامت خیلی خوب از موقعیت ها استفاده کرد و به نظر من این تیم با این مهره ها یکی از شانس های قهرمانی این دوره لیگ است.

سرمربی تیم بسکتبال صنایع ماهشهر تصریح کرد: ما در مهار ضدحمله های حریف ناکام بودیم از طرفی شریف حقایقی و امید امراللهی دو بازیکن تیم ما که می توانستند در نتیجه تاثیرگذار باشند دراین بازی حضور نداشتند.

وی به حضور تیمش در جمع تیم های راه یافته به مرحله پلی آف هم اشاره کرد و گفت: ما سعی می کنیم با برطرف کردن نقاط ضعفمان در بازی های پلی آف بازی های درخورد توجهی را از خود به نمایش بگذاریم.

وی در ارزیابی عملکرد بازیکنان خارجی تیمش در طول بازی های دور مقدماتی لیگ اظهار داشت: «ماریوپریکوسیوس» تازه به جمع ما اضافه شده و برای قضاوت در مورد او کمی زود است اما «پوویلاس سوکیناس» خیلی در شرایط سخت به کمک تیم آمده و با توجه به بضاعتی که تیم ما داشت بازیکن ارزشمندی به حساب می آید و من از عملکرد او راضی ام.

تیم بسکتبال صنایع ماهشهر در هفته هفدهم با نتیجه 94-60مغلوب تیم فولادماهان شد و به عنوان تیم هفتم جدول رده بندی در جمع هشت تیم راه یافته به مرحله پلی آف قرار گرفت.

کد خبر 1803309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha