۱۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۱۵

طاهری در گفتگو با مهر:

بازیکنان شهید منصوری کم فروشی نمی‌کنند/ با ادامه این روند سقوط می‌کنیم!

بازیکنان شهید منصوری کم فروشی نمی‌کنند/ با ادامه این روند سقوط می‌کنیم!

ملی‌پوش تیم شهید منصوری قرچک با انتقاد شدید از شرایط این تیم گفت: مطمئن باشید بازیکنان کم فروشی نمی‌کنند ولی وقتی ذهن بازیکنان درگیر باشد، هر چقدر هم تلاش کنند، نمی‌توانند همه کارایی خود را بروز دهند.

محمد طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به باخت خانگی این تیم برابر شهرداری تبریز ضمن بیان مطلب فوق گفت: چند روز قبل از بازی با شهرداری تبریز، بازیکنان جلسه گذاشته بودند که دیگر بازی نکنند. حتی شب قبل از بازی هم تصمیم گرفتیم به میدان نرویم ولی مسئولان آمدند و گفتند به خاطر مردم شهر قرچک در این دیدار به میدان برویم.

وی افزود: بازیکنان همه تلاش خود را به کار بستند و حتی با سه گل از حریف پیش افتادیم. متاسفانه توپ‌های زیادی را از دست دادیم و گل‌های بدی دریافت کردیم. مطمئن باشید بازیکنان کم فروشی نمی‌کنند ولی وقتی ذهن بازیکنان درگیر باشد، هر چقدر هم تلاش کنند، نمی‌توانند همه کارایی خود را بروز دهند.

ملی پوش تیم شهید منصوری قرچک ادامه داد: وقتی فرزند یک بازیکن مریض است و هیچ مسئولی هم بالای سر تیم نیست که شرایط را درک کند، دیگر چه انتظاری می‌توان داشت. خیلی از بازیکنان مبلغ کمی دریافت کرده‌اند و کادر فنی که تا اینجای کار اصلا پولی نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه یک ماه از لیگ باقی مانده و فقط 20 درصد از مبلغ قراردادها را پرداخت کرده‌اند، تصریح کرد: بازیکنان درآمد دیگری هم ندارند و ما اصلا نمی‌دانیم چه آینده‌ای در انتظارمان است. حتی نمی‌دانیم مدیرعامل باشگاه چه کسی است و طلب‌هایمان را از چه کسی باید دریافت کنیم.

طاهری افزود: تمرینات تیم تعطیل شده و بازیکنان هم به شهرهای خودشان برگشته‌اند. دیگر کسی نمی‌خواهد بازی کند. ما اگر در دو بازی متوالی به میدان نرویم، طبق قوانین تیم منصوری از لیگ کنار گذاشته می‌شود و به یک دسته پایین‌تر سقوط می‌کند. با این اتفاقات آبروی شهر قرچک هم در خطر است.

وی در پاسخ به این پرسش که از رفتن به تیم شهید منصوری پشیمان نیست؟، تصریح کرد: خود تقوی هم می‌داند پیشنهادهای مالی بهتری از تیم‌های داخلی و حتی خارجی داشتم ولی به خاطر هم محله‌ای‌هایم به این تیم برگشتم. من قبلا چند سال برای این تیم بازی کرده بودم و به نوعی خاک این تیم را خوردم. خواستم دین خودم را به مردم ادا کنم و تنها به خاطر مردم پشیمان نیستم.

ملی پوش تیم شهید منصوری قرچک در پایان در خصوص انتخاب خسوس کاندلاس به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: به عنوان یک بازیکن نمی‌توانم نظر بدهم. به هرحال خسوس دارای رزومه خوبی است و آقای لک که به عنوان مربی در کنار خسوس حضور دارد، هم در لیگ نشان داده که تجربیات خیلی خوبی دارد. البته ما مربیان بزرگی نظیر شمس، صالح، ابطحی، خوراکچی و ... داریم که آنها هم می‌توانند به تیم ملی کمک زیادی کنند.

کد خبر 1805608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha