۱۵ بهمن ۱۳۹۱، ۲۰:۱۹

اصغر آذربایجانی:

30 جنگ شاد تا اواخر بهمن در اصفهان برگزار می‎شود

30 جنگ شاد تا اواخر بهمن در اصفهان برگزار می‎شود

اصفهان - خبرگزاری مهر: مسئول کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری گفت: 30 جنگ شاد 14 بهمن ماه تا روز چهارشنبه 18 بهمن ماه در ورزشگاه قاضی و از 21 تا 27 بهمن ماه در سالن ارتش و کمال اصفهان برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری مسئول برگزاری جشن‎های ایام الله دهه فجر در اصفهان است که این کمیته  در این ایام بیش از 30 جشن را تحت عنوان به رنگ پرچم برگزار می‎کند.

مسئول کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری در این باره به خبرنگار مهر گفت: 30 جنگ با عنوان به رنگ پرچم در لیست برنامه‎های این کمیته در دهه فجر قرار گرفته است که در شمال شهر در ورزشگاه شهید قاضی در مرکز شهر در ورزشگاه کمال، در جنوب شهر ورزشگاه ارتش برگزار می‎شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‎های مناطق 14 گانه با اجرای حامد زمانی برگزار می‎شود، افزود: شهرداری اصفهان برای گرامیداشت ایام دهه فجر برنامه‎های متنوعی را در مناطق ۱۴ گانه اصفهان تدارک دیده است.

اصغر آذربایجانی با اشاره به اینکه بلیت‎های این ویژه برنامه به صورت رایگان در فرهنگسراها و محله‎های مختلف اصفهان توزیع  شده است، ادامه داد: برنامه به رنگ پرچم تا روز چهارشنبه 18 بهمن ماه در ورزشگاه قاضی برگزار می‎شود و از 21 تا 27 بهمن ماه نیز این برنامه در سالن ارتش و کمال برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه این مراسم از ساعت 19هر شب برگزار می‎شود، ادامه داد: جشن انقلاب در ۱۴ منطقه شهر اصفهان در قالب 14 برنامه  با عنوان قصه محله ما با همکاری آموزش و پرورش برنامه ریزی شده است که با همکاری مردم برگزار می‎شود.

مسئول کمیته فضاسازی و زیباسازی شهری گفت: برنامه‎های شاد و  نمایشی، ویژه برنامه‎های انقلاب و شهدا از جمله برنامه‎های این جنگ است.
 

کد خبر 1807839

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha