۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۰:۱۳

حجت الاسلام مرویان:

فرهنگ جهادی بسیجیان پشتوانه انقلاب در جنگ نرم با دشمن است

فرهنگ جهادی بسیجیان پشتوانه انقلاب در جنگ نرم با دشمن است

مشهد - خبرگزاری مهر: مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: فرهنگ جهادی مانند خون در پیکر فرهنگ بسیجی بوده است و در دفاع در مقابل جنگ نرم دشمن پشتوانه انقلاب است.

حجت الاسلام محمود مرویان حسینی در حاشیه جلسه دیدار بسیجیان به مناسبت دهه فجر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فرهنگ جهادی مانند خون در پیکر فرهنگ بسیجی بوده است و در ایجاد انقلاب، دفاع مقدس و مقابله با جنگ نرم این فرهنگ جهادی، روح بسیج و پشتوانه انقلاب است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: بسیج ثمره شجره طیبه انقلاب و فرزند انقلاب است و در طول سه دهه که از انقلاب می گذرد پشتوانه کشور است.

حجت الاسلام مرویان بیان کرد: فتح الفتوح انقلاب تربیت جوانانی بود که با عنوان بسیجی توانستند گردنه های صعب العبور را طی کنند.

وی گفت: بسیجیان پیام امام را حفظ کردند و انقلاب را حفاظت و به ثمر نشاندند و امروز پیام انقلاب از مرزهای کشور هم گذشته است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: بسیج در دوران دفاع مقدس جلوه نظامی پیدا کرد و علت اینکه در دوران دفاع مقدس بسیج توانست در مقابل توطئه جریان سلطه بایستد این بود که فرمانده بسیجی خودش در خط اول جبهه حاضر بود.

حجت الاسلام مرویان گفت: فرمانده بسیجی الگوی اخلاقی و رفتاری بسیجیان بود و در دفاع مقدس فرمانده جوان بیست یا سی ساله تیپ وگردان آر پی جی بردوش در میدان خطر پیشرو بود.

وی تصریح کرد: فرمانده بسیجی مردمی، جلو دار وخستگی ناپذیر بود و اگر انقلاب بخواهد پشتوانه خود را حفظ کند به پشتوانه فرهنگ جهادی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: باید انقلاب جریان شناور بسیج را حفظ کند و فرماندهان ومسئولان همان همت، پشتکار، دوری از مظاهر دنیا، پرکاری وکم حرفی که در فرماندهان بسیجی بود را یاد بگیرند و سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.

حجت الاسلام مرویان تاکید کرد: در دفاع مقدس بزرگ بسیجی ما امام بود و همه بسیجیان به این قله نگاه می کردند و پیش می رفتند.

وی با اشاره به اینکه همه نیروهای بسیجی باید هماهنگ ومنسجم برای یک هدف کار کنند گفت: بسیج دانش آموزی، دانشجویی، کارخانجات، بانوان و حوزه علمیه همه در صیانت از فرهنگ انقلابی هدف مشترکی دارند و در آفند فعالیت آنها تخصصی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: به عنوان مثال در تبلیغات اسلامی صدها کارگاه جنگ نرم برگزارشده است و این کارگاهها می شود تبیین ارزشی و فرهنگی جنگ نرم باشد و البته این کار را بسیج گردشگری و ورزشی نمی تواند انجام دهد ولی باید در کنار هم کارها را انجام دهید.

حجت الاسلام مرویان با تاکید بر اینکه سازمان تبلیغات در خدمت نیروی بسیج است افزود: تمام ماموریت های سازمان تبلیغات باید عرصه بسیج باشد و در راستای دفاع فرهنگی با رفتارهای ضد فرهنگی نظام ضد سلطه باشد.

وی تاکید کرد: اپسیلون و کوچکترین ظرفیت تبلیغات در خدمت بسیج است و این سازمان کار تشریفاتی نمی کند و افتخار بسیج هم این است که کار تشریفاتی نکرده است.

کد خبر 1808025

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha