۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۲:۲۳

زرندی در گفتگو با مهر:

14 پروژه شهرداری نیشابور با اعتبار 49 میلیارد ریال افتتاح شد

14 پروژه شهرداری نیشابور با اعتبار 49 میلیارد ریال افتتاح شد

نیشابور - خبرگزاری مهر: سرپرست شهرداری نیشابور گفت: 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 48 میلیارد و 650 میلیون ریال در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان افتتاح شد.

محمد‌حسن زرندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی یک نهضت دینی و اعتقادی بود که دیگر انقلاب‌های جهان ژرفا و عمق این گونه‌ای را نداشتند و امام سبب شد ایران به‌ عنوان یکی از پرافتخارترین نظام‌های دنیا مطرح باشد.

 سرپرست شهرداری نیشابور بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله افتخارات نظام و دولـت مردمی است.

زرندی گفت: برخی از پروژه‌های مذکور از سال‌ها قبل شروع شده بودند که برخی فازهای آنها پیش از این بهره‌برداری شده بود و فاز نهایی در این دهه به بهره‌برداری ‌رسید.

وی تصریح کرد: افتتاح سوله حوادث، فاز اول پارک خطی نیایش، تعریض و به‌سازی بلوار دانشگاه و تکمیل بلوار پژوهش و 60 متری ادیب اول بخشی از پروژه‌های عمرانی است که با اعتبار 18 میلیارد و 500 میلیون ریال بهره‌برداری شدند.

سرپرست شهرداری نیشابور اظهار کرد: توسعه و به‌سازی فضای سبز خیابان شهید موسوی‌نژاد، بهره‌بردای از نماد قلم، تکمیل محور گردشگری خیام- عطار، مجموعه ورزشی بوستان مهر و بوستان محله‌ای حکت( بلوار طالقانی) از پروژه‌های خدماتی و رفاهی با اعتبار 9 میلیارد و950 میلیون ریال است.

زرندی بیان کرد: تکمیل پیاده‌روسازی سطح شهر مانند 17 شهریور، امیرکبیر، 15 خرداد و فردوسی شمالی، اجرای پل در 18 متری نجف‌آباد، بهره‌برداری از ماسین‌آلات خدمات موتوری، اجرای جدول، کانیو و روکش آسفالت رحمت‌آباد و اجرای دیوار ساحلی و کف‌سازی کال خواجه، جنگل و روغن نباتی بخشی دیگر از این پروژه ها با اعتبار 20 میلیارد و 200 میلیون ریال است.

کد خبر 1808284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha