۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۴۴

همراه با نظرات اهالی رسانه/

"قاعده تصادف" به روایت گیتی خامنه، افشین هاشمی و سروش صحت

"قاعده تصادف" به روایت گیتی خامنه، افشین هاشمی و سروش صحت

برخی از اهالی رسانه و هنرمندان از جمله گیتی خامنه، افشین هاشمی، نیما حسنی‌نسب، علی ظهوری و سروش صحت بازیگر فیلم نظرات خود را درباره "قاعده تصادف" اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی"قاعده تصادف" به کارگردانی بهنام بهزادی شب گذشته 15 بهمن ماه در سالن برج میلاد برای اهالی رسانه به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی روایت 6 ساعت از زندگی تعدادی جوان است که تلاش می کنند نمایشی را در خارج از کشور روی صحنه ببرند. در این مدت به روابط و دغدغه های این نسل با یکدیگر و خانواده هایشان پرداخته می شود.

استقبال از این فیلم سینمایی در سالن مطبوعات قابل توجه بود و هنرمندان بسیاری به دیدن این اثر نمایشی نشستند. نظر برخی از هنرمندان و اهالی رسانه را درباره این فیلم جویا شدیم.

سروش صحت بازیگر این فیلم سینمایی که در سالن حضور داشت حاضر نشد نظرش را درباره "قاعده تصادف" بیان کند و با شوخی عنوان کرد که بار اول است فیلم را روی پرده می بیند بار دوم که فیلم را دید حاضر است نظرش را بگوید.

گیتی خامنه مجری باسابقه کودک و نوجوان که از فیلم خوشش آمده بود در این باره گفت: فیلم ارتباط بین دونسل را به خوبی بیان می کرد. دو سوم ابتدایی فیلم خیلی خوب از کار درآمده بود اما متاسفانه فیلم در یک سوم پایانی در بیان داستان دچار لکنت می شد.

وی ادامه داد: در نهایت" قاعده تصادف" فیلم خوبی است و کشمکش های بین دو نسل را به درستی به نمایش می گذارد. علاقمندم که فیلم اول بهزادی "تنها دوبار زندگی می کنیم" را هم ببینم.

افشین هاشمی بازیگر تئاتر و سینما نیز که در سالن حضور داشت درباره فیلم عنوان کرد: فیلم دوم بهزادی اثر قابل قبول و جذابی از کار درآمده است البته معتقدم که سکانس هایی که قرار بود به نمایش تئاتر این گروه بپردازد زیاد جالب و واقعی به نظر نمی رسید اما در کل فیلم خوبی را دیدم.

نیما حسنی نسب منتقد سینما نیز درباره فیلم "قاعده تصادف" گفت: کار بهنام بهزادی فیلمی بود که به سینما احترام می گذاشت و به همین دلیل لازم است که به فیلم احترام بگذاریم. اما در حوزه اجرا و انتخاب فرم پلان سکانس برای این داستان اشکالاتی وجود دارد که حس عمومی صحنه ها و ارتباط مخاطب با شخصیت ها را دچار اختلال می کند.

علی ظهوری راد خبرنگار سینما نیز درباره فیلم گفت: بهزادی شناخت خوبی از نسلی که در فیلم به آن پرداخته، داشته است. روابط و دغدغه های این جوانان به درستی در اثر نمود پیدا کرده اما در نهایت "قاعده تصادف" می توانست فیلم بهتری از کار در بیاید.

علیرضا پوریوسف که وی نیز از خبرنگاران عرصه سینما است در این باره متذکر شد: فیلم "قاعده تصادف" کارگردانی، فیلمنامه و بازی های خوبی نداشت اما اتمسفر کلی فیلم خوب از کار درآمده بود. متاسفانه بهزادی در کارگردانی کار تنها به گرفتن پلان سکانس بسنده کرده بود که این صحنه ها در روند کلی فیلم نیز نامفهوم و بی مورد به نظر می رسیدند.

امیر جعفری، اشکان خطیبی، بهاران بی احمدی، سروش صحت و... بازیگران دومین فیلم مایی بهزادی هستند.

کد خبر 1808334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha