۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۱۴:۵۰

حسنوند:

بیمارستان 160 تختخوابی برازجان به زودی افتتاح می‌شود

بیمارستان 160 تختخوابی برازجان به زودی افتتاح می‌شود

بوشهر - خبرگزاری مهر: استاندار بوشهر گفت: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز به زودی با حضور مقامات عالی‌رتبه وزارت بهداشت و درمان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند ظهر دوشنبه در آئین افتتاح ایستگاه برق 66/20 کیلوولت برازجان با تبریک دهه فجر بیان کرد: زندان‌رفتن‌ها، شکنجه‌شدن‌ها و خون‌دادن‌ها و تبعیدها منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد و باید قدر خون شهدا را بدانیم و از انقلاب پاسداری کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: رفتن دولت نباید موجب کم‌کاری مسئولان شود و همه مسئولان باید با تمام توان برای خدمت‌رسانی به مردم اهتمام ورزند.

حسنوند با تقدیر از کارکنان برق استان بوشهر یادآور شد: مردم استان بوشهر نیازمند خدمت‌رسانی بیشتر و بهتر هستند و باید تمام طرح‌های نیمه‌تمام را تا پایان دولت تکمیل کنیم.

استاندار بوشهر افزود: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز به زودی با حضور مقامات عالی‌رتبه وزارت بهداشت و درمان افتتاح خواهد شد.

اعتبار 70 میلیارد ریالی برای احداث ایستگاه برق 66/20 کیلوولت برازجان

مدیرعامل برق منطقه‌ای فارس و بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: دهه فجر از مقاطع مهم تاریخی ایران اسلامی است و تلاش برای پاسداشت این ایام امری لازم است.

محمد مشفقیان افزود: تلاش برای بهبود وضعیت برقرسانی به شهروندان از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در این منطقه در زمینه برقرسانی اذعان داشت: هم‌اکنون خط کنگان به برازجان و برازجان به فارس وصل است و بقیه پروژه‌ها نیز تا پایان دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل برق فارس و بوشهر خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 70 میلیارد ریال طی 30 ماه به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 1808479

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha